System umożliwia pełne zarządzanie leadem na każdym etapie kampanii marketingowej i sprzedażowej. Realizując proces w pełni automatycznie utrzymujemy pełną kontrolę nad każdym kontaktem dostępnym w firmie. Sam proces zaczyna się w momencie pozyskania i trwa poprzez edukację, zakup i retencję klienta. Zarządzanie leadem polega głównie na budowaniu z nim relacji ale równie ważna jest sama obsługa każdego kontaktu wewnątrz firmy w procesach marketingowych i sprzedażowych.
Dostępne funkcjonalności:
Pozyskiwanie leadów:
kreator stron docelowych – landing pages
kreator formularzy kontaktowych, pop-up i sidebar
formularze z dynamicznie dopasowywaną treścią
aplikacje konkursowe do pozyskiwania leadów z Facebook
integracja z czatem na stronie WWW
integracja z ankietami online
Lead Nurturing:
cykliczne programy edukacyjne – drip marketing
wielokanałowe program edukacyjne
program edukacyjne dopasowywane i uruchamiane na podstawie zachowania leada
Scoring leadów:
automatyczna przypisywanie scoringu na podstawie ogólnych zasad
automatyczny scoring za konkretne zidentyfikowane zachowania
pomiar scoringu na konkretnym tagu
pomiar scoringu na konkretnym etapie lejka sprzedażowego
Przekazywanie leadów:
automatyczne przekazywanie leadów do działań edukacyjnych
automatyczna kwalifikacja leadów do działu sprzedaży
automatyczne przekazywanie leadów do konkretnych handlowców
monitoring przepływu leadów wewnątrz firmy
analityka przepływu leadów w procesach marketingowych i sprzedażowych
Retencja i utrzymanie leadów:
automatyczne programy win-back, cross-selling, up-selling
Efekty wdrożenia
Firmy wykorzystujące Marketing Automation ograniczają liczbę ignorowanych leadów z 85% do 25%
Firmy wykorzystujące Marketing Automation dostarczają do 50% więcej leadów gotowych do zakupu przy 33% niższym koszcie