Dashboard Procesów Automatyzacji pozwala mierzyć sprzedaż generowaną przez wszystkie kanały komunikacji, z których korzystasz w swoich kampaniach. Sprawdź, jaka część całkowitej sprzedaży pochodzi z automatyzacji. Analizuj, jak zaangażowanie uzyskane przez komunikację w różnych kanałach prowadzone przez zautomatyzowane kampanie przekłada się na sprzedaż oraz z łatwością uzyskaj dostęp do listy najlepszych procesów automatyzacji i workflow oraz dowiedz się, jakie wyniki generuje każdy z nich. Ulepszaj proces komunikacji wielokanałowej, aby zwiększyć konwersję na całej ścieżce zakupowej klienta.
W SALESmanago stworzysz nawet w 5 minut działający program lojalnościowy dla klientów swojego sklepu internetowego, korzystając z naszego unikalnego i przyjaznego dla użytkownika kreatora, który pomoże Ci skonfigurować różne poziomy członkostwa bez dodatkowego kodowania czy wsparcia IT. Angażuj i zwiększaj retencję oraz LTV swoich klientów dzięki wysoce konfigurowalnym programom lojalnościowym, płynnie zintegrowanym ze wszystkimi danymi CDP oraz umożliwiającym prowadzenie automatycznej, wielokanałowej komunikacji. Wykorzystaj dane z programu lojalnościowego w zaawansowanych, wielokanałowych procesach automatyzacji. A jeśli to nadal za mało, każdy utworzony program posiada własny panel analityczny!
Search Engine Turbocharger pozwoli ci na ulepszenie wyników wyszukiwania swojego sklepu internetowego, dostarczając odpowiedzi idealnie pasujące do wszystkich zapytań, dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii NLP i zestawu powiązanych ze sobą technik obliczeniowych, które poprzez wzajemną współpracę pozwalają na dopasowanie rezultatów do intencji użytkownika. Wzbogać zwracane rezultaty z wyszukiwań o rekomendacje produktów oparte o mechanizmy AI i oceniaj skuteczność każdego prezentowanego wyniku, w celu zoptymalizowania działania mechanizmu. Uprość sposób wyszukiwania produktów dzięki bezkonkurencyjnemu modułowi AI Voice Search, który jest bezproblemowy w obsłudze i łatwy do wdrożenia.
Command Center to nowy standard UI do zarządzania zorientowanymi na KPI wielokanałowymi, wielofunkcyjnymi i wielozadaniowymi procesami marketingowymi. Daje on scentralizowany widok wszystkich procesów marketingowych i rozwiązań nastawionych na osiągnięcie konkretnych celów. Przejdź z działań ad hoc i jednorazowych, odseparowanych od siebie kampanii na tworzenie kompleksowych procesów zorientowanych na konkretne osiągnięcia, poprzez użycie wszystkich dostępnych narzędzi i kanałów komunikacji. Skorzystaj z zaawansowanego kalendarza, aby łatwo planować i nadzorować wszystkie działania marketingowe.
Dashboard CRM to panel analityczny umożliwiający dogłębną analizą bazy kontaktów, segmentacji i lejków konwersji. Wykorzystaj dane z Lejka eCommerce, aby wyświetlić bieżącą aktywność transakcyjną swoich kontaktów i ocenić ich potencjał sprzedażowy oraz monitoruj postęp przenoszenia leadów pomiędzy różnymi etapami w lejkach sprzedażowych. Dzięki Dashboardowi CRM porównasz, jak zmienia się twoja baza kontaktów w określonym czasie i przeanalizujesz, jak możesz ulepszyć strategię pozyskiwania nowych, potencjalnych klientów.
Przeprowadź integrację z Google Ads oraz Adform i wykorzystuj dane behawioralne i transakcyjne twoich klientów, zapisane w ich profilach 360º, aby tworzyć i zarządzać grupami odbiorców reklam w obu tych platformach. Prowadź kampanie remarketingowe, lub win-back dla indywidualnych klientów, którzy odwiedzili twoją stronę i spełnili warunki określone w Workflow, oraz Regułach Automatyzacji. Możesz teraz uzupełnić swoją wielokanałową strategię komunikacji o dodatkowe kanały, w celu dostarczenia spersonalizowanych ofert na różnych etapach cyklu życia klienta.
Ten zaawansowany kreator umożliwia ci wyświetlanie wybranym grupom klientów pop-upów zawierających specjalne oferty, na podstawie ich zachowania na stronie internetowej i danych CRM. Kontroluj, gdzie, kiedy, komu i jaka oferta ma być wyświetlana. Pozyskaj więcej potencjalnych klientów, dzięki atrakcyjnym formularzom wyświetlanym w odpowiednim momencie. Twórz komunikaty idealnie pasujące do wyglądu twojej strony internetowej, zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych.
Dashboard E-mail Marketingu prezentuje szczegółowe statystyki wszystkich Twoich kampanii mailowych. Daje ci on między innymi możliwość oceny zaangażowania kontaktów w poprzednich kampaniach, czy określenia najlepszego czasu na wysłanie kolejnego mailingu. Mierz przychody i analizuj zamówienia wygenerowane dzięki emailom i newsletterom wysyłanym z SALESmanago Wykorzystaj analitykę stanu bazy, wraz z pełną listą powodów rezygnacji z subskrypcji, w celu lepszego zarządzania swoimi kampaniami oraz poprawy ich skuteczności.
Mobile Marketing to nowoczesny i zaawansowany moduł nakierowany na urządzenia mobilne pozwalający na komunikację z klientami poprzez różne kanały takie jak: SMS, WhatsApp i Viber! Zaplanuj kampanię i ustal, które z nich używać do prowadzenia rozmów z klientami. Możesz wybrać jeden kanał wysyłki lub wszystkie na raz. Zintegruj i używaj dowolną liczbę bramek w różnych kanałach bez żadnych ograniczeń. Analizuj efekty prowadzonych kampanii na podstawie informacji zawartych w zaawansowanej analityce wysłanych wiadomości tekstowych.
SALESmanago Live Chat jest rozwiązaniem Enterprise z zaawansowanymi funkcjonalnościami opartymi na AI dla dużych eCommerce. Ułatwia rozwiązywanie problemów klientów oraz prowadzenie skutecznej sprzedaży dzięki podglądowi ich profili 360º oraz możliwości zastosowania rekomendacji produktowych w oknie rozmowy. Używaj znaczników do grupowania rozmów, biblioteczki gotowych odpowiedzi oraz funkcji Chat Bota, aby zautomatyzować część rozmów. Projektuj okna czatu idealnie dopasowane do twojej strony dzięki rozbudowanym możliwościom dostosowania jego wyglądu.
Atrakcyjne grafiki przyciągają uwagę użytkowników. Dzięki kreatorowi pop-up z grafiką będziesz mógł stworzyć pop-upu, który nie będzie zawierał formularza kontaktowego, lecz dowolnie wybraną przez Ciebie grafikę. Należy jednak pamiętać, aby stworzony przez nas pop-up przyciągał uwagę użytkowników, a nie irytował ich. Bardzo ważny jest odpowiedni dobór grafiki oraz jej rozmiar, czas, po którym zostanie wyświetlony pop-up, przekaz oraz łatwe wyłączenie.
Prosty w użyciu kreator Social Proof dla e-Commerce pozwala na tworzenie ciekawych widżetów na Twoją stronę WWW, które zobrazują stopień zainteresowania innych odwiedzających każdym pojedynczym produktem. Dzięki tej funkcjonalności możliwe jest pokazanie odwiedzającym stronę produktu, aktywności innych użytkowników związaną z tym produktem, tym samym wzbudzając ich zaufanie i zachęcając do zakupu. Zainteresowanie danym produktem może zostać przedstawione poprzez wyświetlenie danych informujących o liczbie osób, które oglądają dany produkt, ilości osób, które zakupiły ten produkt oraz ilości osób, które właśnie dodały ten produkt do koszyka.
Analizy predyktywne są narzędziem coraz częściej wykorzystywanym w marketingu. Dzięki wykorzystaniu Big Data, możliwe jest przejście od analizy retrospektywnej do analizy prowadzonej w czasie rzeczywistym i analizy predyktywnej. Moduł Marketingu predyktywnego pozwala na przewidzenie przyszłych działań klienta – dokonania zakupu lub rezygnacji z naszych usług, na podstawie danych transakcyjnych i behawioralnych opartych na przeszłych oraz teraźniejszych działaniach klienta. Posiadając te dane, możemy odpowiednio dostosować działania marketingowe tak, aby zmniejszyć ryzyko utraty klienta, tym samym zwiększając zyski naszej firmy. W naszym systemie odnajdziesz Analitykę Predyktywną na karcie kontaktu klienta oraz na dashboardzie w panelu AI.
Website Automation umożliwia kontekstowe dostarczanie w czasie rzeczywistym osobom odwiedzającym stronę WWW w pełni zautomatyzowanych i spersonalizowanych punktów styku, takich jak pop-up, exit pop-up, web push, czy livechat. Moment ich wyświetlenia i treść dostosowywane są w modelu 1-do-1 zarówno dla klientów posiadających swój profil behawioralno-transakcyjny w SALESmanago oraz użytkowników anonimowych w zależności od tego, jak zachowują się na stronie WWW. Teraz odnajdziesz również Website Automation Rule w Regułach Automatyzacji i Workflow.
Teraz możesz spersonalizować proces zakupowy w swoim sklepie internetowym poprzez wykorzystanie ramek rekomendacyjnych dynamicznie dostosowujących wyświetlane oferty do zainteresowań klientów. Zamieszczaj ramki w różnych częściach sklepu, jak np. strona produktu, koszyka, strona główna i wybieraj różne algorytmy za pomocą których chcesz dobrać produkty. Skróć ścieżkę dotarcia do interesujących klienta ofert i zwiększ swoją konwersję sprzedażową. Wdrożenie tak zaawansowanej komunikacji jeszcze nigdy nie było tak proste.
Analityka revenue attribution oraz Analityka produktu są najlepszymi panelami analitycznymi dla branży eCommerce. Dzięki nim dowiesz się, które kanały i kampanie generują najlepszy przychód oraz jak SALESmanago pomaga Ci zwiększać Twoją sprzedaż, a także które produkty najlepiej sprzedają się w Twoim sklepie. Co więcej, sam możesz decydować, które dane chcesz analizować na swoich personalizowanych dashboardach biznesowych.
Dashboardy biznesowe to panele analityczne, na których można ułożyć własną konfigurację zestawu danych. Możesz samodzielnie zdecydować, jakie statystyki chcesz zobaczyć zaraz po zalogowaniu się do systemu. Dzięki nim wszystkie parametry uzyskiwane w efekcie prowadzonych kampanii stają się mierzalne, a co za tym idzie mogą być analizowane, a same działania mogą zostać zoptymalizowane.
Dzięki nowemu interfejsowi i mechanizmowi budowy workflow, tworzenie zaawansowanych procesów automatyzacji staje się jeszcze prostsze. Rozszerz swoje workflowy o testy A/B/X oraz ścieżki alternatywne i wykorzystaj nową analitykę, by jeszcze skuteczniej obsługiwać swoje procesy marketingowe i sprzedażowe.
Karta kontaktu to serce modułu CRM w SALESmanago. Zawarte są w niej wszystkie informacje, jakie udało się zgromadzić o danym kontakcie oraz o jego aktywności. Karta kontaktu tworzona jest na podstawie adresu e-mail użytkownika. Uzupełniana na bieżąco pomaga w dopasowaniu strategii marketingowych wobec wybranego użytkownika.
Panel zarządzania zgodami to nie tylko starannie przygotowane narzędzie do tworzenia zgód, ale również pomoc w wykonywaniu obowiązków zgodnie z nowymi przepisami w łatwy sposób. Zgody możesz edytować kiedy chcesz, dodawać je do formularzy i kontrolować ich statusy na kartach kontaktu.
Widżet Ramka z wyborem produktu pozwala na samodzielny dobór produktów do e-maila dynamicznego. Zwykła ramka produktowa działa na zasadzie automatycznego umieszczania produktów z porzuconego koszyka bądź ostatniej wizyty, w zależności od typu rekomendacji, jaki wybierzesz.
W kreatorze możesz metodą drag&drop tworzyć szablony wiadomości z produktami, które zostały dodane do koszyka, ale nie zostały zakupione. W połączeniu z odpowiednimi regułami automatyzacji możesz skutecznie ratować porzucone koszyki lub wysyłać ostatnio wyświetlane produkty.
Publikacje Social Media umożliwiają integrację wybranego konta na Facebooku lub Twitterze z systemem SALESmanago, wprowadzenie treści posta, a następnie udostępnienie go na swoim fanpage’u lub koncie twitterowym. Narzędzie to pozwala także zaplanować posty na konkretny dzień i godzinę.
Twój Marketing to narzędzie, które gromadzi i analizuje postępy marketerów w korzystaniu z platformy SALESmanago. Graficzna analityka wykorzystywanych obszarów oraz lista wskazówek nakierowują użytkowników na działania pozwalające jeszcze lepiej wykorzystać dostępne możliwości systemu.
Automatic Sales Chat to robot, który synchronizowany jest ze stroną na Facebooku. Może zastępować dział obsługi klienta i pomagać klientom w zakupach. Chat może wyświetlać wywołane produkty, przekierowywać rozmówcę do konkretnych podstron, wyświetlać przyciski, które po kliknięciu pokażą opisy produktów, kategorie, czy informacje o dostępnych kolorach.
E-maile dynamiczne charakteryzują się całkowicie spersonalizowaną treścią, która odnosi się do zainteresowań każdego kontaktu, do którego zostanie wysłana wiadomość. W e-mailu dynamicznym mogą być automatycznie dobierane produkty, które np. użytkownik oglądał, bądź poprzez kliknięcie zaznajomił się ze szczegółami produktu.