Customer Data Platform

Twórz profile klientów 360° w ujednoliconej i trwałej bazie danych na podstawie informacji zbieranych z wielu źródeł oraz punktów styku klienta z marką. Zarządzaj ustrukturyzowanymi i nieustrukturyzowanymi danymi za pomocą jednego identyfikatora klienta. Prowadź hiperspersonalizowaną, wielokanałową komunikację idealnie dopasowaną do preferencji oraz zachowań klientów.

Użyj pojedynczego widoku klienta, aby wyświetlić wszystkie dane zero-, first- oraz third-party o klientach, zebrane przez wszystkie kanały pozyskiwania.
Przewiduj zachowania i preferencje klientów oraz korzystaj ze spostrzeżeń i zaleceń dostarczanych przez platformę, aby przenieść Customer Experience na wyższy poziom.
Zamień wiedzę o swoich klientach w hiperspersonalizowane kampanie i procesy marketingowe.

Profil klienta 360 stopni

Wykorzystaj moc danych zero-, first- oraz third-party, aby stworzyć pojedynczy widok klienta oraz dokładnie zrozumieć jego potrzeby

System pakietowy

Skorzystaj z zestawu gotowych do użycia funkcjonalności w systemie zarządzanym przez marketerów, który umożliwia wykorzystanie danych klientów do komunikacji, segmentacji i ulepszania ich Customer Journey

AI Predictive Analytics

Dopasuj swoje działania do klienta, aby zaspokoić jego potrzeby, Lifetime Value oraz zwiększyć zaangażowanie, przewidując szansę zakupu lub ryzyko churnu

Ujednolicona baza danych

Zintegruj ustrukturyzowane i nieustrukturyzowane informacje zbierane z wielu źródeł w ujednoliconej i trwałej bazie danych klientów z pojedynczymi identyfikatorami użytkowników

Actionable Data

Podejmuj trafne decyzje i usprawniaj procesy marketingowe w firmie w oparciu o zbierane dane

Personalizacja oferty oparta na AI

Analizuj wzorce behawioralne i transakcyjne klientów oraz dostarczaj zalecenia 1 do 1 oraz rekomendacje AI skierowane do sprzedaży krzyżowej i upsellingu

cdp

Osobiste dane kontaktowe

Segmentacja klientów

Zainteresowania i preferencje

Transakcje online

Transakcje offline

Wizyty w witrynie

Przeglądane produkty

Reakcje na komunikację wychodzącą

Ulubione kanały komunikacji

Czas aktywności klienta

Prawdopodobieństwo zakupu

Predykcja churnu

Wartości zakupów

Źródła zakupów

Odpowiedzi na ankietę

use-cases

  • Skorzystaj z optymalizacji kanału i czasu, aby idealnie dostarczać treści marketingowe

    Dzięki optymalizacji czasu wysyłki dostarczaj spersonalizowane do klienta komunikaty, pod kątem treści, czasu i kanału.

  • Skorzystaj z rekomendacji produktów, aby poprawić Customer Experience i zwiększyć sprzedaż

    Wpływaj na poziom zadowolenia klientów przez cały okres współpracy, korzystając z różnych modeli rekomendacji produktowych, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb.

  • Analizuj zachowanie konsumentów, aby spersonalizować komunikację

    Zarządzaj działaniami marketingowymi, korzystając z szerokiego zakresu danych i informacji o swoich klientach. Dzięki tym danym, możesz mierzyć i analizować zachowania klientów.

  • Wykorzystaj AI do przewidywania działań klientów

    Przekształć zebrane dane w przyszłe prognozy. Analizy predykcyjne mogą pomóc twojej firmie w prognozowaniu przyszłych wyników na podstawie danych historycznych, technik analitycznych i AI Predictive Analytics.

  • Zapewnij Omnichannel Customer Experience

    Wykorzystaj statystyki pochodzące z działań klientów, aby zapewnić wysoką jakość Customer Experience w obsłudze wielokanałowej.

  • Segmentuj klientów, aby poprawić wyniki kampanii

    Używaj segmentacji behawioralnej w swojej strategii marketingowej i pozostań zorientowany na klienta oraz skup się nie tylko na tym, kim są twoi klienci, ale także na tym, co robią.

  • Prowadź testy A / B, aby znaleźć najlepszy sposób na konwersję

    Przeprowadź testy A / B we wszystkich kanałach marketingowych, zoptymalizuj ścieżkę klienta dla każdego unikalnego użytkownika, porównuj je i zobacz, który wariant generuje największą konwersję.

  • Podejmuj właściwe decyzje, korzystając z przydatnych danych

    Na podstawie zebranych danych z łatwością podejmiesz właściwe decyzje i zoptymalizujesz swoje kampanie, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki.

Porównanie CRM & DMP & CDP

DMP umożliwia firmom identyfikację grup odbiorców, służących do kierowania reklam i kontekstów internetowych kampanii do określonych użytkowników. Wykorzystaj Big Data i algorytmy sztucznej inteligencji do przetwarzania i analizowania dużych zbiorów danych o użytkownikach z różnych źródeł.
CRM zarządza interakcjami z obecnymi, byłymi i potencjalnymi klientami. Wykorzystuje dane dotyczące historii klientów z firmą, aby poprawić relacje biznesowe, w szczególności koncentrując się na utrzymaniu klientów i napędzaniu wzrostu sprzedaży. Wykorzystuje tylko dane dla zarejestrowanych klientów i wstępnie zdefiniowane dane first-party.
CDP to oprogramowanie, które tworzy trwałą, ujednoliconą bazę danych klientów, która jest dostępna dla innych systemów. Dane są pobierane z wielu źródeł, czyszczone i łączone, aby stworzyć 360-stopniowy profil klienta. Umożliwia przekształcenie surowych danych w przydatne do działania, aby zapewnić jak najlepsze całościowe doświadczenie klienta przy użyciu preferowanych kanałów komunikacji i skutecznych taktyk.
  • Możliwości
    CDP
    DMP
    CRM
  • Ujednolicone dane klienta
     / 
  • Działanie w czasie rzeczywistym
  • Otwarty dostęp
     / 
  • Trwałe profile klientów
  • System pakietowy
  • Personalizacja wielokanałowa
  • Zarządzany przez marketera
  • Dane first-party
  • Dane third-party
  • Dane zero-party
  • Dane o kontaktach anonimowych
  • Dane monitorowanych kontaktów

2021 © All Rights Reserved. Regulamin