Automatic Sales Chat

Case Studies

 

Yves Rocher podnosi skutecznosc komunikacji emailowej za pomoca personalizowanych, dynamicznych ofert o 1200% i zwieksza ilosc pozyskiwanych klientów dzieki dopasowanym promocyjnym zestawom produktowym prezentowanych na stronie WWW.



Emred.com to hiszpańska agencja marketingu cyfrowego z 18 letnim doświadczeniem. Dzięki wdrożeniu SALESmanago zwiększa sprzedaż o 200%, podnosząc CTR o 1500% i OR o 700% dzięki personalizowanym e-mailom.


Gocco zwiększa swoją sprzedaż i zaangażowanie klientów dzięki zaawansowanej segmentacji i komunikacji omnichannel. Efektywność masowych mailingów osiąga 250% lepsze rezultaty od średniej na rynku.



GAIA zwiększa sprzedaż o 33% oraz pozyskuje o 81% więcej nowych kontaktów dzięki stosowaniu dynamicznych wiadomości e-mail i personalizacji komunikacji marketingowej.



Serwis tuRodzinka.pl usprawnia proces edukacji swoich użytkowników i lojalizuje ich, osiągając współczynnik kliknięć na poziomie ponad 40% w ramach cyklu edukacji nowych użytkowników, jednocześnie osiągając konwersję na nowe rejestracje w serwisie na poziomie 20%.



Isuzu Motor usprawnia proces obsługi leadów i zwiększa sprzedaż o 17% dzięki stosowaniu zautomatyzowanych lejków sprzedażowych i personalizacji procesu sprzedaży.



AlleKurier dzięki spójnej komunikacji multichannel zwiększa konwersję kampanii marketingowych o 50%, a poprzez efektywną segmentację bazy oraz indywidualizację ofert regularnie osiąga OR na poziomie 200% średniej wartości OR na rynku.



Energy Invest Group S.A. zwiększa ilość generowanych leadów o 300% i podnosi ich zaangażowanie w procesie sprzedaży dzięki segmentacji i lead nurturingowi. Wdrożone rozwiązania zwiększają sprzedaż o 150%.



Frisco.pl kilkukrotnie zwiększa skuteczność email marketingu dzięki stosowaniu zaawansowanej automatycznej segmentacji klientów w oparciu o informacje o kupowanych przez nich produktach oraz skutecznie reaktywuje klientów nie wykazujących aktywności dzięki automatycznemu programowi z kodami rabatowymi.



PIXERS zwiększa skuteczność w kanale email marketingowym o 1066% dzięki stosowaniu segmentacji klientów oraz wysyłaniu personalizowanych emaili dynamicznych. Wiadomości dynamiczne ratujące porzucony koszyk osiągają 320% wzrostu współczynnika konwersji w stosunku do standardowych mailingów.



SuperMemo World zwiększa współczynnik kliknięć o 6000%, a konwersje o 135% dzięki stosowaniu segmentacji behawioralnej oraz dzięki wysyłce personalizowanych mailingów dynamicznych dopasowanych do zainteresowań klientów.



Dzięki automatyzacji i personalizacji emaili NaviExpert zwiększa skuteczność kampanii: CTR wzrasta o 300%, a OR o 280%.



Aromas de Té zwiększa sprzedaż o 23% przez użycie zautomatyzowanych emaili dynamicznych i konwertuje o 200% więcej anonimowych użytkowników na leady.



Farmacia GT zwiększa liczbę klientów pozyskanych ze strony www o 20% przez stosowanie pop-upów do lead generation i odnotowuje 10% wzrost sprzedaży dzięki segmentacji bazy i emailom dynamicznym.




AIF Kancelaria wdraża usługowe landing pages i cykle edukacyjne, by podnieść jakość komunikacji z klientami. W efekcie personalizacji współczynnik otwarć wiadomości email wzrasta o 20%. O tyle samo rośnie liczba potencjalnych klientów obsłużonych telefonicznie.




Domfan.pl zwieksza ilość dokonywanych transakcji o 140% dzięki uruchomieniu modułu cotygodniowej wysyłki dynamicznego newslettera 1-do-1. Współczynnik konwersji wzrasta o 33% po wdrożeniu lejka w procesie domykania sprzedaży.





Grupa Gremi ponad dwudziestokrotnie zwiększa efektywność komunikacji dostarczając do swoich klientów spersonalizowane wiadomości email zawierające ofertę interesujących ich wydawnictw i przypominając im o zamówionych prenumeratach i subskrypcjach.



Firma Meble VOX dzięki Marketing Automation efektywnie łączy sprzedaż online z offline. Dzięki wysyłce dynamicznych wiadomości e-mail 1-to-1 zwiększają współczynnik konwersji o 100%, a dzięki automatycznej wiadomości ze stworzonym online projektem wnętrza ponad 22% użytkowników powraca na konsultacje do salonów stacjonarnych.


Broń.pl zwiększa efektywność pozyskiwania nowych kontaktów ze strony www, buduje lojalność klientów dzięki personalizowanym treściom video oraz zwiększa współczynnik konwersji e-mail marketingu dzięki dynamicznym wiadomościom e-mail i segmentacji kontaktów.




Rainbow zwiększa ilość leadów pozyskiwanych ze strony internetowej o 45% dzięki spersonalizowanym formularzom kontaktowym dla anonimowych użytkowników, oraz zwiększa konwersję email marketingu o 400%.


Cordia Cystersow Garden zwiększa zaangażowanie w e-Mail Marketing o 500% dzięki segmentacji klientów, personalizacji i automatyzowanej komunikacji (e-mail, treść na www) oraz usprawnia komunikację między działami marketingu i sprzedaży.


Noble Health zwiększa OR o 50%, a CTR aż o 82% w porównaniu do masowych wysyłek wiadomości oraz zwiększa wartość koszyka zakupowego o 40% dzięki wdrożeniu kompleksowych cykli edukacyjnych.





C21 Be Brave to hiszpański e-sklep z odzieżą i dodatkami. Firma dokonała rewolucji swojego email marketingu i podniosła CTR o 463%, a konwersję o 621%.