Webinar

[Black Friday] 5 taktyk, które zwiększą twoją sprzedaż dzięki CDP

Czy jesteś przygotowany i odpowiednio wyposażony na najważniejszy dzień w kalendarzu eCommerce? W 2019 roku 40% osób kupujących online zrobiło zakupy w Black Friday. Średnio klienci są gotowi wydać ok 400 zł, ale zdobycie ich uwagi może nie być łatwym zadaniem, biorąc pod uwagę ile sklepów o nią zabiega.
Na szczęście, używanie Customer Data Platform daje ci dużą przewagę, jeśli wiesz jak ją wykorzystać. Prezentujemy 5 rozwiązań i use case-ów, które pomogą ci w Black Friday.

W czsaie prezentacji dowiesz się jak zwiększyć sprzedaż używając rozwiązań takich jak:

  • segmentacja behawioralna i dynamiczna
  • masowe kampanie omnichannel
  • rekomendacje produktowe 1-do-1
  • automatyczny retargeting produktowy
  • automatyzacja strony internetowej w czasie rzeczywistym

24 Listopada,
godz. 15:00

Demo systemu na żywo


Wtorek 1 grudnia, 13:00


Poznaj najważniejsze funkcjonalności SALESmanago podczas prezentacji prowadzonej przez naszego Dyrektora Strategii Marketing Automation

  • Kluczowe metryki i KPI które powinieneś skonfrontować
  • Tips & Tricks, Growth Hacki i Quick Wins
  • Jakich wyników możesz spodziewać się dzięki Marketing Automation

Wprowadzenie do SALESmanago


Wtorek 8 grudnia, 11:00


Wielu marketerów nie zdaje sobie sprawy, że działania marketingowe mogą być łatwe, proste i przyjemne, a przy okazji niosące za sobą wielkie korzyści. Pozwól nam pokazać Ci, jak to osiągnąć dzięki SALESmanago Marketing Automation.

Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago


Piątek 27 listopada, 10:00


Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago CDP & Marketing Automation.