Automatic Sales Chat

Biura podróży

 

Liczba rezerwacji wycieczek przez Internet rośnie w tempie 30% rocznie. Obok branży hotelarskiej to właśnie wycieczki są towarami najczęściej poszukiwanymi i kupowanymi w sieci. Ogromna ilość szybko kończących się ofert stawia wysokie wymagania przed marketerami – trafienie z aktualną ofertą w potrzeby wszystkich odbiorców jest prawie niewykonalne przy zastosowaniu klasycznych narzędzi. Dlatego to w tej branży Marketing Automation może w pełni pokazać swoje możliwości.

SALESmanago jest z sukcesem wykorzystywane zarówno przez biura podróży łączące sprzedaż klasyczną z commerce, takie jak Rainbow czy Travel Planet, jak i biura skupiające się w pełni na pozyskiwaniu klientów przez Internet.

Jak biura podróży wykorzystują Marketing Automation

Dynamiczne oferty mailowe:

  • Mail dynamiczny po wizycie na stronie oferujący oglądane ostatnio wycieczki.
  • Mail dynamiczny reaktywujący klientów po kilku tygodniach od ostatniej wizyty.
  • Mail dynamiczny dopasowany do całej historii wizyt.
  • Mail dynamiczny dopasowany do danych transakcyjnych – oferujący wycieczki do miejsc powiązanych z poprzednio zakupionymi wyjazdami przez klienta.
  • Dynamiczny mail ratujący porzucony koszyk.
  • Dynamiczne tematy wiadomości email wykorzystujące wiedzę o krajach którymi interesował się kontakt.

Dynamiczna treść na stronie

  • Dynamiczny pop-up z propozycją pomocy przy wyborze wycieczki.
  • Progresywne pop-upy dla niemonitorowanych kontaktów z propozycją zapisu na newsletter.
  • Dynamiczne systemy rekomendujące wycieczki, które zostały pominięte podczas wizyty kontaktu.
  • Indywidualne wyświetlanie komunikatów marketingowych on-site w czasie rzeczywistym. Sterowane manualnie przy wykorzystaniu wiedzy o tym kto znajduje się na stronie www.

E-mail Marketing+

  • Klasyczne newslettery monitorujące klientów.
  • Maile urodzinowe.
  • Welcome Message po zapisie na newsletter.
  • Drip campaign – seria wiadomości edukacyjnych wysyłanych po rozpoznaniu kontaktu na wczesnym etapie procesu zakupowego.
  • Lead Nurturing – inteligentne cykle wiadomości dobierane na podstawie aktualnego zainteresowania kontaktu
  • Win-back – mailingi segmentowane do byłych, nieaktywnych od dłuższego czasu klientów.
  • Mailingi segmentowane według przeglądanych krajów i regionów.

Wspieranie sprzedaży bezpośredniej

  • Zintegrowany moduł call-center podsyłający priorytetowe leady wraz z pełnym profilem behawioralnym i scenariuszem rozmowy.
  • Alerty do działów handlowych po stwierdzeniu zainteresowania.
  • Zautomatyzowane kampanie sprzedażowe samoistnie przenoszące kontakty na dalsze etapy w momencie wzrostu zainteresowania / spełnienia określonych wcześniej wymagań.

Lead Generation:

  • Aplikacje konkursowe Facebook, monitoring zdarzeń na portalu Facebook, custom audiences – targetowanie reklam na Facebook.
  • Progresywne pop-upy wyświetlane tylko anonimowym użytkownikom.
  • Alerty w czasie rzeczywistym wysyłające informacje o wizycie kontaktu na stronie do działu handlowego.
  • Dynamiczne pop-upy dla zidentyfikowanych kontaktów.
  • Sidebary/popupy z zapisem na newsletter + wysyłanie kodów rabatowych w zamian za zapis.
  • System rekomendacji w czasie rzeczywistym.
  • Banery dynamiczne wyświetlane na podstawie aktywności danego kontaktu.

Korzyści ze stosowania Marketing Automation

Dynamiczne emaile i treści na stronie biura podróży podnoszą skuteczność marketingu online nawet o 400%. Rainbow zwiększa udział sprzedaży online z 12 do 25%. Działy call center mogą wykorzystać informacje o kontakcie z SALESmanago jeszcze przed wykonaniem telefonu, by skuteczniej prowadzić rozmowy sprzedażowe.

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas