Automatic Sales Chat

Zarządzanie wydarzeniami

 

Zaawansowany moduł do tworzenia i zarządzania wydarzeniami organizowanymi zarówno online jak i offline. Pozwala to na pełną automatyzację komunikacji z potencjalnymi oraz zarejestrowanymi uczestnikami. W systemie tworzymy wydarzenie i przygotowujemy formularz rejestracji, który w prosty sposób umieszczamy na stronie WWW.

Dostępne funkcjonalności

  • Generator formularzy rejestracji
  • Lista osób zarejestrownych
  • Automatyczna obsługa rejestracji i płatności
  • Otwarty i zamknięty model rejestracji
  • Organizacja cyklicznych wydarzeń
  • Automatyczna komunikacja follow-up
  • Integracja eventów online i offline z procesem marketingowo-sprzedażowym

Korzyści dla użytkownika

Każda osoba, która dokona rejestracji przez formularz trafia do systemu SALESmanago, dopisywana jest do listy uczestników wydarzenia oraz oznaczana odpowiednim Tagiem. Na tej podstawie możemy automatycznie uruchamiać komunikację z uczestnikami i wysyłać:

  • Wiadomości dotyczące zbliżającego się wydarzenia
  • Wiadomości transakcyjne dotyczące płatności
  • Wiadomości po wydarzeniu z materiałami dodatkowymi
  • Zaproszenia na podobne wydarzenia lub następne z cyklu

W prosty sposób jesteśmy w stanie obsłużyć proces gromadzenia uczestników eventu i połączyć go z resztą działań marketingowych oraz sprzedażowych w firmie. 

Opinie klientów

„System jest bardzo przejrzysty, łatwy w obsłudze i sprawny jak dla kogoś, kto dopiero zaczyna z nim pracować. Jestem pewna, że im głębiej się go pozna, tym lepsze efekty można uzyskać, co w niedługim czasie zamierzam zrobić. :)”
Jagoda Podleśna, specjalista ds. marketingu internetowego – Aruba

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas