Automatic Sales Chat

Jak zacząć pracę z systemem

 

Rozpoczęcie pracy z SALESmanago jest bardzo proste i zajmie Ci kilkadziesiąt minut. Poniżej przedstawiamy 10 podstawowych kroków, od których szybko i skutecznie zaczną Państwo korzystać z systemu.

Dodaj kod monitorujący do Twojej strony WWW
Dzięki temu będziesz mógł identyfikować osoby i firmy odwiedzające Twój serwis i monitorować ich zachowanie.
Zaimportuj swoje kontakty e-mail do systemu
Dzięki temu będziesz mógł nimi zarządzać, segmentować i kierować do nich swoje
e-mailingi i newslettery.
Wyślij e-mailing lub newsletter do swojej bazy
W naszym super prostym kreatorze e-mail: dodasz swoje konto wysyłkowe, stworzysz newsletter w kreatorze drag&drop, zrealizujesz wysyłkę oraz będziesz miał podgląd do analityki.
Ustaw powiadomienie o tym, że kontakt z Twojej bazy odwiedził Twoją stronę WWW
Za pomocą automatycznie wysyłanych alertów będziesz wiedział kto i kiedy odwiedza Twoją stronę. Dzięki temu Twoi handlowcy będą mogli skontaktować się z klientem w czasie, gdy jest on najbardziej zainteresowany ofertą.
Ustaw automatyczne segmentowanie kontaktów na podstawie odwiedzonych podstron na Twojej stronie
Zobacz w jak prosty sposób można segmentować bazę przy użyciu tagów. Personalizuj wysyłane wiadomości i kontekst na stronie dopasowany do zainteresowania swoich klientów.
Zdefiniuj scoring klientów z Twojej bazy i wychwytuj najważniejszych potencjalnych klientów gotowych do dokonania zakupu
Monitoruj i wychwytuj najlepszych potencjalnych klientów. Przyznane punkty pozwolą Ci na identyfikację kontaktów, które są zainteresowane Twoją ofertą i gotowe do dokonania zakupu.
Zaimplementuj formularze kontaktowe, aby automatycznie monitorować każdego nowego klienta wpadającego do Twojej bazy
Pozyskuj nowe kontakty, które odwiedzają Twoją stronę WWW i automatycznie segmentuj dzięki monitorowaniu ich zachowania.
Rozszerz komunikację ze swoimi klientami poprzez spersonalizowanie treści na swojej stronie
Przy użyciu personalizowanych banerów możesz wyświetlać komunikaty na swojej stronie WWW dopasowane do zainteresowań Twoich klientów.
Ustaw Lead Nurturing – czyli automatycznie edukuj nowe kontakty, które wpadają do Twojej bazy
Cykl lead nurturing pozwoli Ci na automatyczne wysłanie kilku wiadomości e-mail z najważniejszymi informacjami na temat Twojej oferty do nowych kontaktów.
Ustaw automatyczny proces marketingowy lub kampanię marketingową
Dzieki kreatorowi reguł i modułowi kampanii marketingowych ustawisz dowolny proces automatycznie obsługujący Twoje kontakty uzależniony od dowolnego zestawu danych, który pozyskujesz o pojedynczym kliencie z Twojej bazy.

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas