SALESmanago Marketing Automation

Jak zacząć pracę z systemem

 

Rozpoczęcie pracy z systemem SALESmanago Marketing Automation jest bardzo proste i zajmie Ci kilkadziesiąt minut. Poniżej przedstawiamy 10 podstawowych kroków, od których szybko i skutecznie zaczną Państwo korzystać z systemu.

1
Dodaj kod monitorujący do Twojej strony WWW
Pierwszy krok z SALESmanago Marketing Automation to wgranie tzw. kodu monitorującego. Służy on do monitorowania aktywności na Twojej stronie. Skopiuj swój kod monitorujący i wklej go w kodzie źródłowym swojej strony, przed zakończeniem sekcji . Jeden kod może monitorować wiele stron.
2
Zaimportuj swoje kontakty e-mail do systemu
Dzięki temu będziesz mógł nimi zarządzać, segmentować i kierować do nich swoje e-mailingi i newslettery.
3
Wyślij e-mailing lub newsletter do swojej bazy
Nie trać czasu i wyślij wiadomość do swoich klientów. Wykorzystaj prosty w użyciu Drag & Drop E-mail Designer i twórz piękne, responsywne szablony wiadomości.
4
Ustaw powiadomienie o tym, że kontakt z Twojej bazy odwiedził Twoją stronę WWW
Za pomocą automatycznie wysyłanych alertów będziesz wiedział kto i kiedy odwiedza Twoją stronę. Dzięki temu Twoi handlowcy będą mogli skontaktować się z klientem w czasie, gdy jest on najbardziej zainteresowany ofertą.
5
Ustaw automatyczne segmentowanie kontaktów na podstawie odwiedzonych podstron na Twojej stronie
Przekonaj się, jak łatwo możesz segmentować bazę kontaktów przy użyciu tagów. Personalizuj wysyłane wiadomości i dopasuj treści na stronie do zainteresowań swoich klientów.
6
Zdefiniuj scoring klientów z Twojej bazy i wychwytuj najważniejszych potencjalnych klientów gotowych do dokonania zakupu
Monitoruj i wychwytuj najlepszych potencjalnych klientów. Przyznane punkty pozwolą Ci na identyfikację kontaktów, które są zainteresowane Twoją ofertą i gotowe do dokonania zakupu.
7
Zaimplementuj formularze kontaktowe, aby automatycznie monitorować każdego nowego klienta wpadającego do Twojej bazy
Stwórz piękny pop-up zawierający formularz i pozyskuj nowe kontakty! Wystarczą 3 minuty, żeby pop-up pojawił się na Twojej stronie.
8
Rozszerz komunikację ze swoimi klientami poprzez spersonalizowanie treści na swojej stronie
Przy użyciu personalizowanych banerów możesz wyświetlać komunikaty na swojej stronie WWW dopasowane do zainteresowań Twoich klientów.
9
Ustaw Lead Nurturing – czyli automatycznie edukuj nowe kontakty, które wpadają do Twojej bazy
Cykl lead nurturing pozwoli Ci na automatyczne wysłanie kilku wiadomości e-mail z najważniejszymi informacjami na temat Twojej oferty do nowych kontaktów.
10
Ustaw automatyczny proces marketingowy lub kampanię marketingową
Dzięki kreatorowi reguł i modułowi kampanii marketingowych ustawisz dowolny proces automatycznie obsługujący Twoje kontakty uzależniony od dowolnego zestawu danych, który pozyskujesz o pojedynczym kliencie z Twojej bazy.