Web Push

Angażuj swoich odbiorców kiedykolwiek są on-line i zyskuj o 50% lepszy zasięg niż przez e-maile. Wysyłaj kampanie z treściami dynamicznymi nawet nie posiadając danych kontaktowych klientów.

Web Push

Główne funkcjonalności

Używaj powiadomień web push by dostarczać precyzyjnie adresowanych ofert, personalizowanych i aktywowanych określonymi akcjami użytkowników. Spraw, by Twoje web pushe były atrakcyjne i skuteczne.

Komunikuj się ze swoją bazą klientów lub anonimowymi kontaktami

Docieraj do swoich potencjalnych i obecnych klientów kiedy przebywają poza Twoją stroną WWW

Wysyłaj standardowe lub tzw. rich (tekst+obrazek, gif lub wideo) web pushe

Wysyłaj masowe lub spersonalizowane oferty do różnych segmentów kontaktów

Spersonalizuj komunikację web push używając rekomendacji 1‑do‑1 lub opartych o machine learning

W pełni zautomatyzuj kiedy, jak i do komu wyświetlą się Twoje powiadomienia

Uczyń web push nowym, strategicznym elementem Twojej komunikacji multichannel

Wzbogać swoje workflowy marketing automation o web pushe

Sprawdź wszystkie

Powiadomienia web push i rich web push

Powiadomienia web push i rich web push

Jednym z podstawowych założeń SALESmanago jest rozszerzenie kanałów komunikacji z potencjalnymi i istniejącymi klientami w celu dotarcia do jak najszerszego grona użytkowników z maksymalnie spersonalizowaną treścią. Rozwiązanie, jakim są powiadomienia web push i ich rozszerzenie – rich web push, pozwala na prowadzenie komunikacji w niestandardowy sposób, nawet z anonimowymi użytkownikami. Powiadomienia przybierają formę krótkich wiadomości, które można wysyłać prosto na urządzenie odbiorcy bez konieczności posiadania żadnych danych osobowych.

Wystarczy że użytkownik wyrazi zgodę na otrzymywanie powiadomień. Standardowa wersja składa się z krótkiego tekstu opatrzonego małą grafiką. Wersja rozszerzona pojawia się na ekranie jako atrakcyjny baner z dużą grafiką. Czas wysyłki tych powiadomień jest bardzo elastyczny, a ilość nieograniczona. Komunikat dostarczany jest zawsze wyłącznie wtedy, gdy kontakt jest aktywny na komputerze i korzysta z przeglądarki internetowej, w której wyraził zgodę na powiadomienia.

Jak pozyskiwać zgodę na przesyłanie powiadomień web push?

Powiadomienia web push i rich web push

  • Osoba odwiedzająca stronę musi kliknąć w przycisk zapisu znajdujący się na formularzu zgody
  • W nowym oknie przeglądarki pojawi się prośba o potwierdzenie wyrażenia zgody – dopiero po kliknięciu w ten przycisk zgoda zapisana zostaje w przeglądarce użytkownika
  • Jeżeli jest to kontakt monitorowany, można automatycznie przypisać do niego zdefiniowany tag, który pozwoli na późniejszy wybór tej grupy kontaktów do dowolnych działań w systemie
  • Jeśli przy pierwszej wizycie kontakt nie wyrazi zgody na otrzymywanie powiadomień, istnieje możliwość ponownego wysłania formularza zgody np. po upływie tygodnia lub podczas następnej wizyty kontaktu na stronie www

Jak utworzyć powiadomienie web push?

Proces tworzenia powiadomień w wersji zarówno standardowej jak i rozszerzonej jest bardzo prosty.

W każdej wersji obejmuje on trzy kroki:

  • Dodanie tytułu
  • Wybór grafiki i dodanie krótkiego tekstu (w przypadku rich web push zamiast tekstu będzie to grafika)
  • Określenie adresu URL, na który użytkownik zostanie przekierowany po kliknięciu w powiadomienie

Adresowanie i wysyłka web pushy i rich web pushy obejmuje:

IDŹ DALEJ Powiadomienia można wysyłać zarówno do wszystkich użytkowników w ramach wysyłki masowej jak i w ramach procesu automatyzacji (np. w przypadku braku wizyty klienta na stronie www przez określony czas).
ZOBACZ Jak wysyłać powiadomienie web push przy ustawieniu procesów automatyzacji

Analityka wysłanych powiadomień web push pozwala na analizę skuteczności działań, którą można określić na podstawie liczby wysłanych, wyświetlonych oraz klikniętych powiadomień web push.

Porównanie przykładowych powiadomień web push i rich web push

Rich Web Push

Rich Web Push

Web Push

Web Push

Korzyści dla użytkownika

Możliwość dotarcia do klientów dodatkowym kanałem komunikacji bez posiadania ich danych

Dostosowanie czasu dostarczenia komunikatu do momentu gdy użytkownik korzysta z komputera

Prowadzenie komunikacji w nowy sposób zarówno z kontaktami zidentyfikowanymi jak i anonimowymi

Wysokie współczynniki kliknięć w komunikaty

Czytaj więcej

Marketing wielokanałowy

Odejście od sztywnych strategii komunikacji w odizolowanych kanałach i przejście na marketing wielokanałowy

Czytaj więcej

Ebooki

Odkryj sekrety Marketing Automation z naszymi ebookami.
Pobierz darmowy ebook.

Zobacz wszystkie
Rozwijaj swój biznes z najlepszą
platformą Marketing Automation

2019 © All Rights Reserved. Regulamin