Automatic Sales Chat

CRM i widok klienta 360 stopni

 

Karta kontaktu w systemie SALESmanago to miejsce gdzie zbierana jest kompletna wiedza na temat konkretnego klienta. W skład tych informacji wchodzą dane behawioralne wynikające z monitorowania zachowania kontaktu i dane transakcyjne. SALESmanago integruje wiele źródeł danych o kliencie pokazując w jednym miejscu na karcie kontaktu koherentny i kompletny obraz klienta. Dane dotyczące klientów są gromadzone i aktualizowane w czasie rzeczywistym. 

Informacje dostępne na karcie kontaktu

  • Dane behawioralne – wynikające z modułu identyfikacji i monitorowania zachowania kontaktów online
  • Dane transakcyjne – dostępne dzięki integracji SALESmanago z systemami CRM i ERP
  • Analityka dzienna i godzinowa aktywności kontaktów – dokładna informacja w jakich dniach tygodnia i o jakiej porze aktywny jest dany kontakt
  • Timeline – chronologiczna historia kontaktów, interakcji i działania marketingowych i sprzedażowych z konkretną osobą
  • Przebieg kampanii marketingowych i sprzedażowych – dokładna informacja w jakich kampaniach bierze udział kontakt i na jakim etapie się znajduje
  • Przebieg komunikacji z klientem – lista wszystkich wiadomości e-mail, sms, vms i telefonów, które otrzymał konkretny kontakt
  • Dane segmentacyjne – informacja o tym, do jakich segmentów klienta został automatycznie zakwalifikowany na podstawie jego zachowania
  • Dowolne informacje ze źródeł zewnętrznych – dane pochodzące z systemów i baz danych zintegrowanych  z SALESmanago 
  • Dane wprowadzane ręcznie przez dział sprzedaży i Call Center
  • Scoring kontaktu i dynamika jego wzrostu – ilość punktów scoringowych przyznawanych automatycznie za każdą interakcję klient-firma, wraz z analityką tempa przyrostu w czasie.

Podstawowe funkcjonalności CRM w SALESmanago

  • Lead routing – automatyczne przekazywanie kontaktów wzdłuż lejka sprzedażowego i do odpowiednich handlowców
  • Segmentacja kontaktów – automatyczny podział kontaktów na segment o podobnych lub takich samych zainteresowaniach i zachowaniach w oparciu o dane transakcyjne i behawioralne
  • Zarządzanie przepływem kontaktów w kampaniach marketingowych – możliwość tworzenia kampani i automatycznego dopasowania komunikacji marketingowej do etapu na jakim znajduje się konkretny klient
  • Zarządzanie przepływem kontaktów w lejkach sprzedażowych – możliwość tworzenia nieograniczonej liczby lejków sprzedażowych
  • Zarządzanie całym cyklem życia klienta – możliwość dynamicznego dopasowywania działań w czasie wraz ze zmieniającymi się potrzebami klienta
  • Grupowanie i oznaczanie kontaktów, integracja z kalendarzem, tworzenie zadań i notatek 
  • Tworzenie karty firmy i grupowanie kontaktów z tej samej firmy
  • Import i export kontaktów wraz ze szczegółami
  • Import i export danych przez API – automatyczna synchronizacja z systemami zewnętrznymi

Korzyści dla użytkownika

Prawidłowo przygotowany proces zarządzania kontaktami owocuje:

  • lepiej wyedukowanymi kupującymi
  • lepszym zrozumieniem potrzeb konsumentów
  • zwiększeniem się przychodów

Poprawa jakości danych i ich dostępności o 10% zwiększa przychód
firmy o 14%. 

Opinie klientów

„Efekty widzieliśmy już po pierwszych tygodniach od wdrożenia. Teraz mamy lepszą wiedzę o naszych klientach i skuteczniej się z nimi komunikujemy, co przekłada się bezpośrednio na wzrost sprzedaży.”
Kamila Górecka-Kirwiel – Marketing & PR Manager, Condohotels Management

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas