Automatic Sales Chat

Polityka Antyspamowa SALESmanago Marketing Automation

Założenie konta w systemie oraz zaakceptowanie regulaminu SALESmanago  jest równoznaczne z przestrzeganiem zasad polityki antyspamowej.

Definicja SPAM-u

To wiadomości e-mail zawierające informacje handlowe kierowane do oznaczonego odbiorcy, które nie zostały przez niego zamówione lub nie udzielił zgody na ich otrzymywanie. Często są określane jako:

  • Unsolicited Commercial Email (UCE) – niezamówiony komercyjny email
  • Unsolicited Bulk Email (UBE) – niezamówiony masowy email

Zasady

  1. Każdego użytkownika systemu obowiązuje całkowity zakaz wysyłania spamu za pomocą SALESmanago Marketing Automation.
  2. Użytkownik zobowiązuje się do realizowania wysyłek e-mail jedynie do zweryfikowanych kontaktów, które udzieliły zgody na otrzymywanie wiadomości, a w szczególności udostępniły identyfikujący adres poczty elektronicznej.
  3. 3. Każda wiadomość wysyłana z systemu musi mieć prawidłowo ustawione:
    • Nazwę oraz adres w nagłówku „OD” (from)
    • Prawdziwy adres w „Odpowiedz Do” (reply-to)
    • Stopkę, która zawiera dane firmy bezpośrednio wskazując podmiot
  4. Treść wysyłanych wiadomości musi być zgodna z prawem i przyjętymi dobrymi obyczajami.
  5. Każda wiadomość wysyłana z systemu musi zawierać prawidłowo opisany, dobrze widoczny i aktywny link, który pozwala na rezygnację z wysyłek.
  6. Niedozwolone jest samodzielne zmienianie statusu zgody na wysyłki u osób, które z nich zrezygnowały.
  7. Każdy użytkownik systemu SALESmanago zobowiązuje się do przestrzegania  prawa, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Restrykcje

  1. W wypadku nieprzestrzegania zasad określonych w polityce spamowej i braku reakcji na udzielane ostrzeżenia zastrzegamy sobie prawo do rozwiązania umowy na korzystanie z systemu SALESmanago Marketing Automation.
  2. W przypadku wysyłania wiadomości na spamtrap, czyli adresy lub domeny służące do wykrywania przypadków wysyłania wiadomości bez wymaganych zgód, zastrzegamy sobie prawo do bezzwłocznej blokady konta i realizowanych wysyłek.
  3. Zastrzegamy sobie prawo do zablokowania konta użytkownika w sytuacji, gdy w wyniku prowadzonych wysyłek jeden z adresów IP serwerów SALESmanago Marketing Automation zostanie dodany do czarnej listy (RBL) prowadzonej przez zewnętrzny podmiot w celu blokady nadawców wiadomości spam.
  4. Zastrzegamy sobie prawo do zablokowania konta użytkownika i/lub wysyłki w sytuacji, gdy w wyniku prowadzonych wysyłek kierowane są w stosunku do SALESmanago skargi użytkowników końcowych zwłaszcza skargi na nie zamówienie wiadomości lub ich treść.
  5. W przypadku blokady / kilkukrotnych blokad konta ze względu na powyższe zastrzegamy sobie prawo do zablokowania konta użytkownika i/lub wysyłki bez podania przyczyny.

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas