marketerów jest niezadowolonych z używanego oprogramowania
użytkowników jest niezadowolonych, ponieważ ich system do automatyzacji marketingu jest zbyt trudny do opanowania i zarządzania
użytkowników uważa, że proces uczenia się nowego systemu jest zbyt skomplikowany
kropla w morzu firm polegających na sobie w zakresie automatyzacji, ponieważ nie ufają swoim umiejętnościom zarządzania systemami klasy Marketing Automation
użytkowników nie wie, jak efektywnie wykorzystać narzędzia do generowania satysfakcjonujących dochodów
Marketing Management Kokpit ze scentralizowanym widokiem wszystkich procesów marketingowych
pełne zrozumienie tego, co aktualnie działa w twoim marketingu jakie procesy są pokryte poprzez dane działania
z działań ad hoc i odseparowanych od siebie kampanii na tworzenie kompleksowych procesów zorientowanych na konkretne KPI
wszystkie dostępne narzędzia i kanały do tworzenia zaawansowanych kampanii w widoku dwupoziomowym
swoje kampanie poprzez planowanie masowych wiadomości i uruchamianie procesów automatyzacji w wybranym terminie
cały przepływ komunikacji umieszczając różne grupy działań marketingowych w kalendarzu
wydajność całych kampanii i wysyłek indywidualnych za pomocą widoku kalendarza
za pomocą jednego centralnego punktu, aby tworzyć i analizować działania marketingowe skierowane do klientów na różnych etapach ich cyklu życia
zaawansowanym kalendarzem, aby łatwo planować i nadzorować wszystkie zaplanowane działania marketingowe w trybie dziennym, tygodniowym i miesięcznym
2021 © All Rights Reserved. Regulamin