Automatic Sales Chat

Doskonale zautomatyzowany sklep online

 

Zobacz ścieżkę poruszania się po sklepie testowym SALESmanago http://e-shop.marketing-automation.pl i przetestuj najciekawsze funkcjonalności marketing automation dla eCommerce, firm B2C i B2B w jednym miejscu.

Formularz zgody na Powiadomienia Web Push

Dostarcza informacje w formie Powiadomień Web Push nawet wtedy, gdy użytkownik nie przebywa na stronie. Powiadomienia otrzymają też kontakty anoniomowe.

Zobacz jak działa:

  • Wejdź na stronę główną w trybie incognito, lub wykasuj ciasteczka i wejdź w normalnym trybie.
  • W przypadku braku zgody prośba zostanie ponowiona po trzech dniach.

Zobacz jak skonfigurować powiadomienia web push:
http://pomoc.salesmanago.pl/web-push/

Formularz kontaktowy na Facebooku

Umożliwia generowanie nowych leadów. Wypełnienie formularza powoduje wysłanie maila z prośbą o potwierdzeniem subskrypcji. https://www.facebook.com/eshopmarketingautomation

Zobacz jak działa:

Pozyskiwanie leadów przez Facebooka

Facebook umożliwia pozyskiwanie nowych kontaktów. Dzięki temu, że kontakty są dodawne ze statusem opt-in, można od razu wysłać do nich wiadomości, na przykład kupony rabatowe. https://www.facebook.com/eshopmarketingautomation

Zobacz jak działa:

Zobacz jak skonfigurować aplikację konkursową na Facebooku:
http://pomoc.salesmanago.pl/pozyskiwanie-leadow-przez-aplikacje-facebook/

Dynamiczny email po wizycie na stronie

Wysyłka spersonalizowanego emaila zawierającego rekomendację 9 produktów, które dobierane są na podstawie aktywności na stronie. Jeśli kontakt oglądał mniejszą ilość produktów, to pozostałe rekomendacje zostaną dobrane losowo.

Zobacz jak działa:

  • Wejdź na stronę główną.
  • Wybierz jedną z kategorii.
  • Wybierz jeden z produktów oraz kliknij „Add to cart”.
  • Kliknij „Proceed to checkout”.
  • Wpisz swój adres email w kolumnie „Create an account” – potwierdź klikając „Create an account”.
  • Uzupełnij formularz rejestracji o wymagane dane, zaznacz checkbox „Sign up for newsletter” i wybierz „Register”.
  • Po wypełnieniu tego formularza dane zostaną przesłane do SALESmanago, a ty zostajesz kontaktem monitorowanym.
  • Przejdź do strony głównej aby przeglądnąć pozostałe produkty i kategorie.
  • Do godziny powinieneś dostać wiadomość o porzuconym koszyku wraz z rekomendacją produktów po wizycie.

Email z porzuconym koszykiem

System generuje wiadomość indywidualnie dla konkretnego odbiorcy bazując na jego aktualnym profilu behawioralnym i transakcyjnym. W ten sposób każdy email zawiera produkty lub usługi idealnie dopasowane do bieżących potrzeb adresata.

Zobacz jak działa:

  • Wejdź na stronę główną.
  • Wybierz jedną z kategorii.
  • Wybierz jeden z produktów oraz kliknij „Add to cart”.
  • Kliknij „Proceed to checkout”.
  • Wpisz swój adres email w kolumnie „Create an account” – potwierdź klikając „Create an account”.
  • Uzupełnij formularz rejestracji o wymagane dane, zaznacz checkbox „Sign up for newsletter” i wybierz „Register”.
  • Po wypełnieniu tego formularza dane zostaną przesłane do SALESmanago.
  • Przejdź do strony głównej aby przeglądnąć pozostałe produkty i kategorie.
  • Do godziny powinieneś dostać wiadomość o porzuconym koszyku wraz z rekomendacją produktów po wizycie.

Zobacz jak stworzyć dynamicznego e-maila ratującego porzucony koszyk z użyciem kreatora:
http://pomoc.salesmanago.pl/kreator-porzucony-koszyk/

Dynamiczne kafelki z kategoriami produktów

Po kliknięciu kafelek zostaje przeniesiony na pierwsze miejsce w ramce. Scenariusz można dowolnie powtarzać za każdym razem, ostatnio klikany kafelek produktowy zostaje przeniesiony na pierwsze miejsce w ramce.

Zobacz jak działa:

  • Klikaj w różne kategorie – przy czym jedną z nich powinieneś kliknąć częściej niż inne, np. 5 razy.
  • Wybierz button Dynamic Category Pop’up – zobacz pop’up z najczęściej klikaną kategorią.

Dedykowane rozwiązanie które sam wymyślisz – nasi programiści pomogą Ci z wdrożeniem!

Dynamiczny pop-up z kategoriami produktów

Dynamiczny pop-up pokazuje najczęściej przeglądanej przez użytkownika kategorie produktów wybieranych w ramach kafelków produktowych.

Zobacz jak działa:

  • Klikaj w różne kategorie – przy czym jedną z nich powinieneś kliknąć częściej niż inne, np. 5 razy.
  • Wybierz button Dynamic Category Pop’up – zobacz pop’up z najczęściej klikaną kategorią.

Dedykowane rozwiązanie które sam wymyślisz – nasi programiści pomogą Ci z wdrożeniem!

Dynamiczny pop-up z produktami

Wiedząc po co dokładnie wszedł na stronę konkretny użytkownik i wiedząc czego szuka, możesz komunikować się z nim wyświetlając formularz, który zaoferuje mu konkretną informację. Ten pop-up wyświetla dla kontaktów monitorowanych rekomendacje produktów. Dobierane są one na podstawie aktywności kontaktu. Jeśli nie ma historii wyświetlanych produktów, zostaną one wyświetlone w sposób losowy.

Zobacz jak działa:

  • Wejdź na stronę główną.
  • Obejrzyj kilkanaście produktów.
  • Kliknij w button „Dynamic Product Popup”.

Dedykowane rozwiązanie które sam wymyślisz – nasi programiści pomogą Ci z wdrożeniem!

Exit pop-up

Exit pop-upy pozwalają wyświetlić danemu odwiedzającemu treść tuż przed opuszczeniem przez niego strony. Wyświetlony zostanie on tylko raz. Żeby zobaczyć go ponownie należy wyczyścić ciasteczka przeglądarki.

Zobacz jak działa:

  • Wyjedź kursorem myszki poza okno przeglądarki.

Zobacz jak w łatwy sposób stworzyć exit popup z użyciem naszego kreatora:
http://pomoc.salesmanago.pl/kreator-formularzy-popupexit-popup/

Alternatywny exit pop-up wyświetlany na stronie z koszykiem

Ten popup jest wyświetlany na stronie z koszykiem. Moment składania zamówienia występuje w przypadku każdego URL który zawiera „zamowienie”. Są to następujące etapy realizacji zakupu: 1 – „Summary”, 3 – „Address”, 4 – „Shipping” oraz 5 – „Payment” przed wyborem sposobu płatności.

Zobacz jak działa:

  • Aby dostać się na strone z koszykiem kliknij w button „Add to cart” oraz „Proceed to checkout” gdy wyświetlone zostało okienko o pomyślnym dodaniu produktu do koszyka.
  • Wyjedź kursorem myszki poza okno przeglądarki w lokalizacjach których URL zawiera „zamówienie”.

Zobacz jak w łatwy sposób stworzyć exit popup z użyciem naszego kreatora:
http://pomoc.salesmanago.pl/kreator-formularzy-popupexit-popup/

Ramka rekomendacji

Ramka wyświetla rekomendacje produktów dla kontaktów monitorowanych i anonimowych. Na podstawie historii oglądanych wcześniej artykułów wybierane są te, które cieszą się największym zainteresowaniem użytkownika. Dzięki takiemu rozwiązaniu można stworzyć widok strony charakteryzujący się całkowicie spersonalizowaną treścią odnoszącą się do zainteresowań każdego kontaktu z osobna.

Zobacz jak działa:

  • Wejdź na stronę główną.
  • Przejrzyj kilkanaście produktów.
  • Wróć na stronę główną aby zobaczyć wygenerowane rekomendacje.

Zobacz jak w łatwy sposób stworzyć ramkę rekomendacji z użyciem naszego kreatora:
http://pomoc.salesmanago.pl/ecommerce-nextgen-kreator-ramka-rekomendacji/

Formularze do progresywnego profilowania

Na podstawie informacji zapisanych na karcie kontaktu pop-up z formularzem kontaktowym dopytuje kolejno kontakt monitorowany o brakujące wartości wcześniej ustalonych szczegółów. Osobom zidentyfikowanym, których profil istnieje w SALESmanago, możesz wyświetlać formularze, które zachęcą ich do kontaktu z firmą i ułatwią podjęcie decyzji o zakupie.

Zobacz jak działa:

  • Wejdź na stronę główną.
  • Kliknij button „Progressive Contact Form”.

Dedykowane rozwiązanie które sam wymyślisz – nasi programiści pomogą Ci z wdrożeniem!

Sidebar z formularzem kontaktowym

Sidebar – jest to umieszczenie formularza zapisu lub kontaktowego w postaci wysuwanego boxu. W ten sposób użytkownik odwiedzający stronę zawsze ma możliwość pozostawienia adresu email bez konieczności scrollowania strony.

Zobacz jak działa:

  • Wejdź na stronę główną.
  • Kliknij button „Sidebar” po prawej stronie

Zobacz jak w łatwy sposób stworzyć sidebar z użyciem naszego kreatora:
http://pomoc.salesmanago.pl/kreator-formularzy-sidebar/

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas