60%
60% konsumentów woli informować firmy dokładnie o tym, jakimi rodzajami wiadomości e-mail są zainteresowani
78%
78% odwiedzających zrezygnuje z powiadomień push lub całkowicie odinstaluje aplikację, jeśli otrzymają komunikat, który im się nie spodoba
40%
Tylko 40% marketerów daje subskrybentom możliwość wyboru rodzaju e-maili, które chcą otrzymywać
70%
70% handlowców nie pozwala subskrybentom wybrać, jak często będą otrzymywać wiadomości e-mail
15%
15% użytkowników twierdzi, że lubi otrzymywać codziennie promocyjne e-maile marketingowe
Segmentuj
oraz personalizuj działania marketingowe jak nigdy wcześniej
Pozwól
odbiorcom decydować, co i kiedy otrzymują od firmy
Zbieraj
wszystkie zgody i dane z każdego kanału komunikacji w jednym miejscu
Zapewnij
najwyższe Customer Experience, jednocześnie nieustannie dbając o etykę danych
Udostępnij
użytkownikom możliwość dobrowolnego dostarczania informacji o swoich zamiarach, motywacjach i zainteresowaniach
Przechwytuj
dane w najbardziej zgodny z prawem sposób, z zachowaniem najwyższych zasad data ethics, aby nie zawieść klientów
Skup się
na dostarczaniu swoim klientom, unikalnych lub nawet ekskluzywnych treści
Komunikuj się
z klientami poprzez preferowane przez nich kanały i w wybranym czasie
Dopasuj
informacje do potrzeb swoich konsumentów, dostarczaj wyłącznie idealnie dopasowane treści
Dlaczego?
- 
                        MożliwościSALESmanagoInni
 - 
                        Kreator specjalnie dostosowany do potrzeb twojego eCommerce
 - 
                        Centrum zarządzania zgodami
 - 
                        Dostępne dla zidentyfikowanych kontaktów
 - 
                        Doskonała zgodność z preferencjami klientów potwierdzona przez zero-party data
 - 
                        Definiowanie kanałów komunikacji preferowanych przez użytkowników
 - 
                        Centrum zarządzania priorytetami komunikatów
 - 
                        Indywidualny dobór częstotliwości i metod komunikacji
 - 
                        Możliwość personalizacji dostarczanych materiałów marketingowych o nowych produktach i rekomendacjach
 - 
                        Wybór preferencji produktowych przez konsumenta
 - 
                        Opcja aktualizacji preferencji przez użytkownika
 - 
                        Możliwość rezygnacji w dowolnym momencie
 - 
                        Przejrzysta polityka etyki danych dostępna dla wszystkich