Twój Marketing

 

System SALESmanago Marketing Automation to rozbudowane narzędzie łączące takie moduły jak m.in. e-mail marketing, mobile marketing, website marketing, procesy automatyzacji, social media, testy treści dynamicznych A/B/X, zarządzanie kontaktami czy panele analityczne. Panel Twój Marketing pozwala na bieżąco kontrolować działania prowadzone w zakresie najważniejszych funkcjonalności, analizować stopień wykorzystania głównych obszarów oraz monitorować pracę działu marketingu.

Automatyczne zliczanie statystyk umożliwia np. zbieranie informacji o ilości aktywnych reguł automatyzacji, kampanii workflow, stworzonych wiadomości e-mail, trwających kampanii reklamowych na Facebooku, prowadzonych testów personalizowanych banerów na stronie WWW, czy skonfigurowanych paneli analitycznych.

Ponadto zawiera wskazówki dotyczące sposobów wykorzystania określonych funkcji systemu. Znajdują się tu gotowe sugestie, które warto wdrożyć, wraz z odnośnikiem do pomocy, umożliwiające prostą konfigurację poszczególnych funkcjonalności.

Twój Marketing to idealne narzędzie zarówno dla tych, którzy dopiero rozpoczynają pracę z systemem jak i specjalistów ds. marketing automation, którzy działają na rynku od dłuższego czasu.

Korzyści dla użytkownika:

  • Monitoring prac prowadzonych w systemie SALESmanago
  • Procentowa analiza wykorzystania wszystkich dostępnych modułów
  • Porady dotyczące sposobu wykorzystania głównych funkcjonalności
  • Szybkie przekierowanie do ekranu ustawień wybranej funkcjonalności
  • Automatyczne zliczanie wszystkich aktywnych funkcji w systemie
  • Brak konieczności konfiguracji panelu
  • Możliwość dostosowania panelu do własnych potrzeb
Korzystaj z SALESmanago przez 30 dni za darmo

Opinie klientów

„SALESmanago zdecydowanie ułatwia nam zrozumienie potrzeb naszych klientów biznesowych oraz pozwala na automatyzację e-mail marketingu i obsługi klienta. System ma dużo funkcjonalności dla działu B2C. My czekamy na rozwój systemu w kierunku B2B. Dziękujemy za profesjonalne wsparcie BOKu. Polecamy!”
Krzysztofa Moraś, Key Account Manager, Sentiell