Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
- Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów
- Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w tworzeniu i personalizowaniu sklepów internetowych. Dzięki partnerstwu SALESmanago może, zgodnie ze swoją misją, jeszcze skuteczniej wspierać firmy eCommerce w budowaniu zaangażowania klientów i maksymalizacji zwrotu z inwestycji wykorzystując nowoczesne, inteligentne narzędzia i łatwe integracje.
Zobacz więcejStrategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.
Zobacz więcejSkuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała. Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.
Zobacz więcej[WEBINAR] Sztuka efektywnego marketingu: Automatyzacja i Demand Generation w Twojej strategii
- Budowanie Demand Generation w eCommerce
- Conversational Marketing jako narzędzie angażowania klientów
- Dlaczego automatyzacja to fundament nowoczesnego marketingu w eCommerce
Menu SALESmanago: Ulepszone Skróty
Ciesz się jeszcze łatwiejszą nawigacją po platformie SALESmanago! Skróty są teraz umieszczone w bardziej widocznym miejscu, na samej górze menu SALESmanago, i otwierają się od razu po najechaniu kursorem na ikonę. Ponadto każdemu skrótowi towarzyszy teraz ikona reprezentująca odpowiedni moduł.
Zobacz więcejRamki Rekomendacji: Lazy loading obrazków
Ciesz się krótszym czasem ładowania strony! Bez obaw wyświetlaj wiele Ramek Rekomendacji i umieszczaj je w dowolnym miejscu bez obniżania wydajności witryny! Wprowadzamy opcję lazy loading dla obrazów w Ramkach Rekomendacji. Po włączeniu tej opcji obrazy ładują się dopiero wtedy, kiedy Ramka Rekomendacji jest rzeczywiście widoczna na ekranie, co zwiększa wydajność twojej strony.
Zobacz więcejSALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
- Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago
- Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa
Mobile Marketing: Wycofanie Pojedynczych wysłanych wiadomości
Skup się na korzystaniu z nowoczesnych i efektywnych funkcjonalności w obszarze Mobile Marketingu! Wycofujemy zakładkę Pojedyncze wysłane wiadomości w module Mobile Marketing.
Zobacz więcejeCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.
Zobacz więcejE-maile transakcyjne: Faza testów
Wykorzystuj API do wysyłania e-maili transakcyjnych w czasie rzeczywistym oraz łatwo włącz e-maile transakcyjne do swoich zautomatyzowanych kampanii! SALESmanago rozpoczyna fazę testów nowej metody API, która umożliwia wysyłanie e-maili transakcyjnych (niemarketingowych) w czasie rzeczywistym, niezależnie od statusu zgody Kontaktu, także za pośrednictwem procesów Workflow.
Zobacz więcejWorkflow: Wysyłanie transakcyjnych wiadomości SMS
Wysyłaj niemarketingowe wiadomości SMS w czasie rzeczywistym, niezależnie od statusu zgody marketingowej! Wprowadzamy możliwość wysyłania transakcyjnych wiadomości SMS za pośrednictwem Akcji Workflow: Wyślij wiadomość tekstową do Kontaktu.
Zobacz więcejSegmentacja Transakcyjna AI: Faza testów
Wykorzystaj historyczne dane Kontaktów, aby od samego początku skutecznie targetować odbiorców! SALESmanago rozpoczyna fazę testów dla Segmentacji Transakcyjnej AI – modułu napędzanego sztuczną inteligencją, który pozwala tworzyć segmenty Kontaktów na podstawie historycznych danych transakcyjnych przesyłanych do SALESmanago w Zdarzeniach Zewnętrznych. Segmentów tych możesz używać w całym systemie, wszędzie tam, gdzie wymagany jest wybór Kontaktów.
Zobacz więcejWeb Engagement Studio: Faza testów
Używaj pojedynczego narzędzia do tworzenia szerokiej gamy atrakcyjnych wizualnie i angażujących komunikatów! Generuj leady i zwiększaj konwersje! SALESmanago rozpoczyna fazę testów Web Engagement Studio, kompleksowego narzędzia do projektowania komunikatów na stronę internetową. W obecnej, początkowej fazie, Web Engagement Studio umożliwia tworzenie stron landing page, formularzy oraz stron z podziękowaniem. W przyszłości zakres ten zostanie poszerzony o pop-upy, sidebary, banery i inne rodzaje komunikatów.
Zobacz więcejMapowanie plików XML za pomocą AI Sidekick
Mapuj Feedy Produktowe XML łatwo i szybko, bez korzystania z pomocy Technical Supportu! Aby utworzyć Feed Produktowy XML w SALESmanago, konieczne jest zmapowanie pól danych w pliku XML z odpowiednimi polami danych SALESmanago. Do tej pory proces ten był obsługiwany przez dział Technical Support. Teraz rozszerzamy możliwości AI Sidekick o mapowanie plików XML, co umożliwia Klientom samodzielne przeprowadzenie tego procesu.
Zobacz więcej[Nowa funkcja] Kolekcje Produktów
Koniec z kampaniami w ciemno! Rozpoznawaj zachowania klientów i wykorzystuj dane dotyczące ich relacji z twoimi produktami. Buduj spersonalizowane kampanie oraz rekomendacje za pomocą Kolekcji Produktów.
Zobacz więcejUstawienia E-mail Marketing: Filtrowanie akcji botów
Ciesz się bardziej wiarygodnymi statystykami i zyskaj lepszy wgląd w swoje wyniki! SALESmanago wprowadza możliwość filtrowania akcji botów, w tym systemu Mail Privacy Protection (MPP) od Apple, w statystykach wiadomości e-mail (OR oraz CTR). Nową opcję znajdziesz w ustawieniach Email Marketing. Ustawienie to wpływa na statystyki e-maili wyświetlane w całym systemie, m.in. w Email Marketingu, Workflow, Raportach, na Karcie Kontaktu, itp.
Zobacz więcejWhatsApp: Integracja za pośrednictwem platformy Bird
Łatwo zintegruj się z WhatsAppem i wykorzystuj potencjał tego nowoczesnego kanału komunikacji! SALESmanago wprowadza nową wersję integracji z WhatsAppem, opartą na najnowszej wersji platformy Bird. Nowa integracja spełnia wszystkie wymagania techniczne i oferuje nowe możliwości.
Zobacz więcejAI Sidekick: Nowe narzędzie wsparcia AI
Angażuj swoich klientów za pomocą interesujących treści oraz wysokiej jakości grafik! Zapewniaj doskonałą obsługę odwiedzających dzięki skróceniu czasu odpowiedzi przez Live Chat! Docieraj do odbiorców właściwymi kanałami, aby osiągać maksymalne wyniki! SALESmanago wprowadza AI Sidekick – nowe narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, zintegrowane z szeregiem modułów SALESmanago. Narzędzie to może stanowić pomoc przy tworzeniu e-maili, wiadomości tekstowych i powiadomień Web Push, a także podczas komunikacji za pośrednictwem Live Chatu. Ponadto AI Sidekick umożliwia optymalizację procesów Workflow i segmentacji Kontaktów poprzez automatyczny wybór najskuteczniejszego kanału dla poszczególnych Kontaktów.
Zobacz więcejNowe Zdarzenia Workflow dla Kolekcji Produktów: Cena produktu uległa obniżeniu oraz Produkt znów jest dostępny
Wykorzystuj gromadzone dane, aby docierać do właściwej grupy odbiorców we właściwym czasie! Angażuj swoje Kontakty i zachęcaj je do powrotu do twojego sklepu! SALESmanago dodaje dwa nowe Zdarzenia Workflow dedykowane dla użytkowników Kolekcji Produktów. Zdarzenia: Cena produktu uległa obniżeniu oraz Produkt znów jest dostępny pozwalają uruchomić Workflow i za jego pośrednictwem powiadomić o istotnych zmianach w Katalogu Produktowym te Kontakty, które może to zainteresować.
Zobacz więcejSkuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
- Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów
- Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w tworzeniu i personalizowaniu sklepów internetowych. Dzięki partnerstwu SALESmanago może, zgodnie ze swoją misją, jeszcze skuteczniej wspierać firmy eCommerce w budowaniu zaangażowania klientów i maksymalizacji zwrotu z inwestycji wykorzystując nowoczesne, inteligentne narzędzia i łatwe integracje.
Zobacz więcejStrategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.
Zobacz więcejSkuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała. Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.
Zobacz więcejSALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
- Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago
- Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.
Zobacz więcej[Ebook] 5 sprawdzonych strategii omnichannel na zwiększenie przychodów z bazy
Odkryj, dlaczego strategia omnichannel jest kluczem do sukcesu! W naszym eBooku znajdziesz: -Najważniejsze strategie poprawiające kluczowe wskaźniki, takie jak CLV, AOV i churn -Sprawdzone metody – każda strategia została przetestowana i pomyślnie wdrożona -Praktyczny przewodnik – skondensowane informacje przedstawione krok po kroku
Zobacz więcejNie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. Oto dlaczego to teraz jest idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki naszej, zasilanej AI, platformie.
Zobacz więcej[Case Study] Focus Garden
Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.
Zobacz więcejSALESmanago prezentuje pakiet startowy modułowej platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów. Cel: przeciwdziałanie fragmentacji rynku martech i wsparcie w skalowaniu biznesów e-commerce w Europie.
- Nowy pakiet startowy, skierowany przede wszystkim do średniej wielkości firm, oferuje spersonalizowane ścieżki zakupowe, zapewniając średnio 20-krotny zwrot z inwestycji w ciągu 30 dni.
- Firma wprowadza nowatorskie rozwiązania, w tym automatyzację zadań w wielu kanałach oraz model wzrostu dostosowany do różnych etapów rozwoju firm e-commerce.
- Z uwagi na wzrost liczby narzędzi martech o 27% w samym 2024 roku SALESmanago zachęca firmy, żeby nie przepłacały za funkcjonalności i wyspecjalizowane rozwiązania, których nie są w stanie wykorzystać na danym etapie rozwoju
Menu SALESmanago: Ulepszone Skróty
Ciesz się jeszcze łatwiejszą nawigacją po platformie SALESmanago! Skróty są teraz umieszczone w bardziej widocznym miejscu, na samej górze menu SALESmanago, i otwierają się od razu po najechaniu kursorem na ikonę. Ponadto każdemu skrótowi towarzyszy teraz ikona reprezentująca odpowiedni moduł.
Zobacz więcejRamki Rekomendacji: Lazy loading obrazków
Ciesz się krótszym czasem ładowania strony! Bez obaw wyświetlaj wiele Ramek Rekomendacji i umieszczaj je w dowolnym miejscu bez obniżania wydajności witryny! Wprowadzamy opcję lazy loading dla obrazów w Ramkach Rekomendacji. Po włączeniu tej opcji obrazy ładują się dopiero wtedy, kiedy Ramka Rekomendacji jest rzeczywiście widoczna na ekranie, co zwiększa wydajność twojej strony.
Zobacz więcejMobile Marketing: Wycofanie Pojedynczych wysłanych wiadomości
Skup się na korzystaniu z nowoczesnych i efektywnych funkcjonalności w obszarze Mobile Marketingu! Wycofujemy zakładkę Pojedyncze wysłane wiadomości w module Mobile Marketing.
Zobacz więcejArchitekt Rekomendacji: Gotowe do wykorzystania szablony strategii
Łatwo rozpocznij pracę z Architektem Rekomendacji! Zainspiruj się naszymi gotowymi strategiami i osiągaj swoje cele! Wprowadzamy gotowe szablony strategii w Architekcie Rekomendacji. Szablony te pozwalają łatwo i szybko wdrażać strategie dopasowane do konkretnych celów, jednocześnie stanowiąc doskonały punkt wyjścia do zapoznania się z możliwościami Architekta Rekomendacji.
Zobacz więcejIntegracja z PrestaShop i Salla
Łatwo zintegruj swoje konto SALESmanago z PrestaShop oraz Salla! Od teraz plugin SALESmanago jest dostępny w sklepie PrestaShop i Salla.
Zobacz więcejE-maile ostrzegające o nieudanych aktualizacjach Feedu Produktowego XML
Bądź na bieżąco i szybko reaguj na błędy w Feedach Produktowych XML! Wprowadzamy nowe powiadomienia e-mail dla użytkowników systemu SALESmanago. Od teraz, otrzymasz odpowiednie powiadomienie, jeżeli aktualizacja twojego Feedu Produktowego XML wielokrotnie się nie powiedzie, jak również, gdy mechanizm automatycznej aktualizacji zostanie przywrócony.
Zobacz więcejIntegracja z PrestaShop 8 i synchronizacja danych produktowych
Ciesz się większą płynnością i lepszym doświadczeniem użytkownika! W pełni zintegruj swoje Katalogi Produktowe ze swoim kontem SALESmanago i korzystaj z możliwości, jakie oferują Kolekcje Produktów! SALESmanago wprowadza integrację z najnowszą wersją platformy PrestaShop, w postaci gotowej do zastosowania wtyczki. Ulepszamy również naszą integrację z PrestaShop poprzez wprowadzenie możliwości przesyłania szczegółów produktów z PrestaShop 1.7 oraz PrestaShop 8 do SALESmanago za pośrednictwem Katalogów Produktowych..
Zobacz więcejEmail Design Studio: Obraz w tle
Przyciągaj uwagę Kontaktów dzięki wykorzystaniu angażujących treści wizualnych! Wprowadzamy możliwość dodania obrazu tła w szablonach e-mail tworzonych w Email Design Studio.
Zobacz więcejNowy Warunek Workflow: Kontakt ma status opt-in dla powiadomień Web Push
Korzystaj ze zwiększonych możliwości targetowania i twórz bardziej efektywne Procesy Automatyzacji! Wprowadzamy nowy Warunek Workflow: Kontakt ma status opt-in dla powiadomień Web Push, który pozwala sprawdzić, czy możesz wysyłać powiadomienia Web Push do Kontaktów na podstawie dowolnego bądź konkretnego formularza zgody.
Zobacz więcejWeb Push: Zwiększona przepustowość wysyłania
Ciesz się lepszą wydajnością systemu w kanale Web Push! SALESmanago zwiększa przepustowość powiadomień Web Push do 100 tysięcy na minutę.
Zobacz więcej[WEBINAR] Sztuka efektywnego marketingu: Automatyzacja i Demand Generation w Twojej strategii
- Budowanie Demand Generation w eCommerce
- Conversational Marketing jako narzędzie angażowania klientów
- Dlaczego automatyzacja to fundament nowoczesnego marketingu w eCommerce
[WEBINAR] Poznaj drogę do skutecznego angażowania klientów dzięki SALESmanago Growth Framework
Podczas webinaru „Poznaj ścieżkę do sukcesu w angażowaniu klientów dzięki SALESmanago Growth Framework” ujawnimy:
- Podstawy growth framework dla eCommerce
- Kluczowe komponenty skalowania marketingu eCommerce
- Jak oceniać i ulepszać wewnętrzne możliwości sklepów online
Webinar w języku angielskim.
Zobacz więcej[WEBINAR] Zwiększ Sprzedaż w Black Week: Mistrzowskie Strategie Kampanii Omnichannelowych
Dołącz do wydarzenia aby: -Poznać kluczowe strategie, które pozwolą Ci efektywnie zwiększyć sprzedaż w trakcie Black Friday & Black Week. -Dowiedzieć się, jak skutecznie zarządzać kampaniami omnichannel i maksymalizować personalizację komunikacji. -Odkryć, jak wykorzystać potencjał wydłużonego okresu wyprzedaży, dostosowując swoje działania marketingowe do zmieniających się oczekiwań konsumentów.
Zobacz więcej[Webinar] Why you shouldn’t flex* on personalised omnichannel?
Dołącz do nas, aby: 1. Naprawdę zrozumieć klientów z pokolenia Z 2. Dowiedzieć się więcej o ich motywacjach i zmianach kulturowych 3. Odkryć nowe kody komunikacyjne Webinar w języku angielskim.
Zobacz więcej[Webinar] Sprzedaż w sieci - sieć w sprzedaży
Zarezerwuj swoje miejsce i:
- Odkryj dźwignie efektywnej sprzedaży: kluczowe wskazówki i narzędzia.
- Dowiedz się jak AI może pomóc w lepszym zrozumieniu potrzeb klientów.
- Poznaj najlepsze techniki sprzedażowe osadzające nowoczesne technologie w ponadczasowych wzorach.
- Rozwiń strategie sprzedażowe dostosowane do wymagań rynku przyszłości.
Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie Zobacz więcej
Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcej