Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. Oto dlaczego to teraz jest idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki naszej, zasilanej AI, platformie.
Zobacz więcejStrategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.
Zobacz więcejeCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.
Zobacz więcej[Ebook] 5 sprawdzonych strategii omnichannel na zwiększenie przychodów z bazy
Odkryj, dlaczego strategia omnichannel jest kluczem do sukcesu! W naszym eBooku znajdziesz: -Najważniejsze strategie poprawiające kluczowe wskaźniki, takie jak CLV, AOV i churn -Sprawdzone metody – każda strategia została przetestowana i pomyślnie wdrożona -Praktyczny przewodnik – skondensowane informacje przedstawione krok po kroku
Zobacz więcej[Case Study] Focus Garden
Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.
Zobacz więcej[WEBINAR] Poznaj drogę do skutecznego angażowania klientów dzięki SALESmanago Growth Framework
Podczas webinaru „Poznaj ścieżkę do sukcesu w angażowaniu klientów dzięki SALESmanago Growth Framework” ujawnimy:
- Podstawy growth framework dla eCommerce
- Kluczowe komponenty skalowania marketingu eCommerce
- Jak oceniać i ulepszać wewnętrzne możliwości sklepów online
Webinar w języku angielskim.
Zobacz więcejWeb Push: Zwiększona przepustowość wysyłania
Ciesz się lepszą wydajnością systemu w kanale Web Push! SALESmanago zwiększa przepustowość powiadomień Web Push do 100 tysięcy na minutę.
Zobacz więcejZdarzenia Zewnętrzne: Przetwarzanie w czasie rzeczywistym
Angażuj swoich klientów poprzez personalizację strony w czasie rzeczywistym! Skracamy czas przetwarzania Zdarzeń Zewnętrznych do mniej niż 1 sekundy (około 16 ms). Korzystaj z dokładnych i wiarygodnych danych, nie martwiąc się o opóźnienia, i obserwuj, jak satysfakcja użytkowników przekłada się na wyższe wskaźniki konwersji.
Zobacz więcejSALESmanago prezentuje pakiet startowy modułowej platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów. Cel: przeciwdziałanie fragmentacji rynku martech i wsparcie w skalowaniu biznesów e-commerce w Europie.
- Nowy pakiet startowy, skierowany przede wszystkim do średniej wielkości firm, oferuje spersonalizowane ścieżki zakupowe, zapewniając średnio 20-krotny zwrot z inwestycji w ciągu 30 dni.
- Firma wprowadza nowatorskie rozwiązania, w tym automatyzację zadań w wielu kanałach oraz model wzrostu dostosowany do różnych etapów rozwoju firm e-commerce.
- Z uwagi na wzrost liczby narzędzi martech o 27% w samym 2024 roku SALESmanago zachęca firmy, żeby nie przepłacały za funkcjonalności i wyspecjalizowane rozwiązania, których nie są w stanie wykorzystać na danym etapie rozwoju
Usunięcie przestarzałych metod API: /api/email/messages
and /api/email/send
Korzystaj z nowoczesnej i zoptymalizowanej infrastruktury API! Usuwamy niewspierane metody API: /api/email/messages
oraz /api/email/send
.
Metoda: /api/email/sendEmail
pozostanie dostępna.
[Nowa funkcja] Kolekcje Produktów
Koniec z kampaniami w ciemno! Rozpoznawaj zachowania klientów i wykorzystuj dane dotyczące ich relacji z twoimi produktami. Buduj spersonalizowane kampanie oraz rekomendacje za pomocą Kolekcji Produktów.
Zobacz więcejUnified Workflow Console
Usprawnij procesy marketingowe, zwiększ sprzedaż i napędzaj wzrost przychodów. Bez wysiłku angażuj klientów za pomocą spersonalizowanych wiadomości, targetowanych ofert i zautomatyzowanych powiadomień. Zwiększ liczbę konwersji dzięki odzyskiwaniu porzuconych koszyków i możliwościom sprzedaży krzyżowej. Efektywnie zarządzaj programami lojalnościowymi, aby zmaksymalizować zaangażowanie klientów. Poznaj moc automatyzacji zintegrowanej z CDP, aby uwolnić potencjał swojego eCommerce.
Zobacz więcejAI Studio Images
Przedstawiamy AI Studio Images! Generuj nieskończone warianty obrazów dzięki integracji z DALL·E 2. Usprawnij generowanie obrazów, pożegnaj ręczną edycję i uzyskuj oszałamiające wizualizacje bez wysiłku. Generuj palety kolorów i twórz profesjonalne i spójne projekty. Oszczędzaj czas i skup się na właściwej pracy, podczas gdy AI Studio Images zadba o atrakcyjną oprawę wizualną.
Zobacz więcejFrontend SDK
W SALESmanago ułatwiamy przesyłanie danych! Nie ma znaczenia, czy importujesz Kontakty, korzystasz z Kart Kontaktów, korzystasz z naszych gotowych integracji, czy uzyskujesz dostęp do naszego Backend API – mamy wszystko, czego potrzebujesz. Uwolnij moc SALESmanago i z łatwością przesyłaj dane!
Zobacz więcejEmail Design Studio
Przekrocz granicę customer relationship i wkrocz w prawdziwą Customer Intimacy dzięki nowemu Email Design Studio dla eCommerce. Uzyskaj więcej konwersji i zbieraj dane Zero-Party przy użyciu wyjątkowego, mobilnego deginera poczty email.
Zobacz więcejContact Import Wizard
Zamień surowe dane we w pełni funkcjonalną bazę danych kontaktów bez konieczności walki z błędami, korzystając z błędoodpornych wskazówek. Skoncentruj się na prawidłowym onboardingu i uzyskaj niezależność od IT.
Zobacz więcejAI Studio
Korzystaj z pierwszej Platformy Customer Engagement oferującej innowacyjne Email Design Studio, zintegrowane z technologią ChatGPT. Dzięki generatywnej AI możesz tworzyć bardziej angażujące treści i kampanie, aby zwiększyć poziom Customer Intimacy.
Zobacz więcejeCommerce Dashboard
Maksymalizuj efekty działań marketingowych i zostań zaufanym partnerem dla swojego CEO z nowym dashboardem. Z łatwością wizualizuj swoje dane, aby szybko identyfikować wzorce, zależności i trendy. Z jednego panelu sprawdzaj w czasie rzeczywistym dane z platformy eCommerce i marketingowe i wykorzystaj Growth Intelligence, by rozwijać biznes.
Integracja SALESmanago Mobile z Flutter
Posiadasz aplikację mobilną zbudowaną przy pomocy frameworku Flutter? Teraz możesz ją zintegrować z platformą SALESmanago! Wzbogać swoją analitykę danymi z aplikacji mobilnej i oszczędzaj czas, obsługując powiadomienia za pośrednictwem SALESmanago.
Zobacz więcejAPI Produktowe
Nasza nowa funkcja to zaawansowana alternatywa dla feedów XML. Przesyłaj dane o produktach za pośrednictwem systemu, który działa w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Przeprowadzaj jeszcze dokładniejsze analizy zakupów i jeszcze lepszą segmentację w oparciu o zachowania zakupowe. Wczytuj zaktualizowane dane produktowe łatwo i szybko oraz polecaj jedynie te produkty, które są dostępne w danym momencie.
Zobacz więcejNie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. Oto dlaczego to teraz jest idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki naszej, zasilanej AI, platformie.
Zobacz więcejStrategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.
Zobacz więcejeCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.
Zobacz więcej[Ebook] 5 sprawdzonych strategii omnichannel na zwiększenie przychodów z bazy
Odkryj, dlaczego strategia omnichannel jest kluczem do sukcesu! W naszym eBooku znajdziesz: -Najważniejsze strategie poprawiające kluczowe wskaźniki, takie jak CLV, AOV i churn -Sprawdzone metody – każda strategia została przetestowana i pomyślnie wdrożona -Praktyczny przewodnik – skondensowane informacje przedstawione krok po kroku
Zobacz więcej[Case Study] Focus Garden
Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.
Zobacz więcejSALESmanago prezentuje pakiet startowy modułowej platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów. Cel: przeciwdziałanie fragmentacji rynku martech i wsparcie w skalowaniu biznesów e-commerce w Europie.
- Nowy pakiet startowy, skierowany przede wszystkim do średniej wielkości firm, oferuje spersonalizowane ścieżki zakupowe, zapewniając średnio 20-krotny zwrot z inwestycji w ciągu 30 dni.
- Firma wprowadza nowatorskie rozwiązania, w tym automatyzację zadań w wielu kanałach oraz model wzrostu dostosowany do różnych etapów rozwoju firm e-commerce.
- Z uwagi na wzrost liczby narzędzi martech o 27% w samym 2024 roku SALESmanago zachęca firmy, żeby nie przepłacały za funkcjonalności i wyspecjalizowane rozwiązania, których nie są w stanie wykorzystać na danym etapie rozwoju
[Case Study] Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%
Zobacz więcej30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.
Zobacz więcejSALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.
Zobacz więcejKażdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, to w zasadzie tylko zwykła strona internetowa. Podobnie jak w przypadku wszystkich wskaźników marketingowych, współczynnik konwersji jest czymś, nad czym można – i należy – pracować. Ale jakie są najlepsze sposoby na optymalizację współczynników konwersji?
Zobacz więcejWeb Push: Zwiększona przepustowość wysyłania
Ciesz się lepszą wydajnością systemu w kanale Web Push! SALESmanago zwiększa przepustowość powiadomień Web Push do 100 tysięcy na minutę.
Zobacz więcejZdarzenia Zewnętrzne: Przetwarzanie w czasie rzeczywistym
Angażuj swoich klientów poprzez personalizację strony w czasie rzeczywistym! Skracamy czas przetwarzania Zdarzeń Zewnętrznych do mniej niż 1 sekundy (około 16 ms). Korzystaj z dokładnych i wiarygodnych danych, nie martwiąc się o opóźnienia, i obserwuj, jak satysfakcja użytkowników przekłada się na wyższe wskaźniki konwersji.
Zobacz więcejUsunięcie przestarzałych metod API: /api/email/messages
and /api/email/send
Korzystaj z nowoczesnej i zoptymalizowanej infrastruktury API! Usuwamy niewspierane metody API: /api/email/messages
oraz /api/email/send
.
Metoda: /api/email/sendEmail
pozostanie dostępna.
Ulepszony kreator Personal Shopping Inbox
Ciesz się jeszcze bardziej intuicyjnym interfejsem użytkownika! Ułatwiamy korzystanie z kreatora Personal Shopping Inbox poprzez zmianę położenia niektórych ustawień oraz wprowadzenie nowych treści tekstowych, które lepiej przeprowadzą cię przez cały proces.
Zobacz więcejNowe elementy Workflow do sprawdzania statusu zgody Whatsapp
Zwiększ swoje możliwości i poszerzaj zasięgi dzięki zautomatyzowanym kampaniom WhatsApp! Wprowadzamy elementy Workflow, które pozwalają dostosować komunikację w zależności od statusu zgody na wiadomości wysyłane za pośrednictwem WhatsAppa. Nowe Zdarzenie: Status zgody WhatsApp zmienił się na opt-in oraz nowy Warunek: Kontakt ma status opt-in dla WhatsApp pozwalają tworzyć jeszcze bardziej spersonalizowane procesy automatyzacji.
Zobacz więcejNowy Warunek Workflow: Kontakt kliknął link w wiadomości tekstowej
Identyfikuj Kontakty, które aktywnie wchodzą w interakcje z twoimi wiadomościami, i dostosowuj odpowiednio swoją komunikację! SALESmanago wprowadza nowy Warunek Workflow: Kontakt kliknął link w wiadomości tekstowej, który pozwala sprawdzić, ile razy Kontakt kliknął linki w twoich wiadomościach tekstowych w określonym przedziale czasowym
Zobacz więcejWhatsApp: Wsparcie dla przycisków akcji
Skutecznie angażuj odbiorców dzięki przyciskom akcji w wiadomościach WhatsApp! SALESmanago rozszerza swoją integrację z WhatsAppem za pośrednictwem platformy Bird. Wcześniej obsługiwane były tylko szablony typu obraz i tekst. Teraz w swoich wiadomościach możesz również używać przycisków akcji (takich jak “kopiuj kod”, “otwórz link” czy “zadzwoń”), z możliwością edytowania tekstu na przyciskach.
Zobacz więcejMapowanie plików XML za pomocą AI Sidekick
Mapuj Feedy Produktowe XML łatwo i szybko, bez korzystania z pomocy Technical Supportu! Aby utworzyć Feed Produktowy XML w SALESmanago, konieczne jest zmapowanie pól danych w pliku XML z odpowiednimi polami danych SALESmanago. Do tej pory proces ten był obsługiwany przez dział Technical Support. Teraz rozszerzamy możliwości AI Sidekick o mapowanie plików XML, co umożliwia Klientom samodzielne przeprowadzenie tego procesu.
Zobacz więcejUstawienia E-mail Marketing: Filtrowanie akcji botów
Ciesz się bardziej wiarygodnymi statystykami i zyskaj lepszy wgląd w swoje wyniki! SALESmanago wprowadza możliwość filtrowania akcji botów, w tym systemu Mail Privacy Protection (MPP) od Apple, w statystykach wiadomości e-mail (OR oraz CTR). Nową opcję znajdziesz w ustawieniach Email Marketing. Ustawienie to wpływa na statystyki e-maili wyświetlane w całym systemie, m.in. w Email Marketingu, Workflow, Raportach, na Karcie Kontaktu, itp.
Zobacz więcejWhatsApp: Integracja za pośrednictwem platformy Bird
Łatwo zintegruj się z WhatsAppem i wykorzystuj potencjał tego nowoczesnego kanału komunikacji! SALESmanago wprowadza nową wersję integracji z WhatsAppem, opartą na najnowszej wersji platformy Bird. Nowa integracja spełnia wszystkie wymagania techniczne i oferuje nowe możliwości.
Zobacz więcej[WEBINAR] Poznaj drogę do skutecznego angażowania klientów dzięki SALESmanago Growth Framework
Podczas webinaru „Poznaj ścieżkę do sukcesu w angażowaniu klientów dzięki SALESmanago Growth Framework” ujawnimy:
- Podstawy growth framework dla eCommerce
- Kluczowe komponenty skalowania marketingu eCommerce
- Jak oceniać i ulepszać wewnętrzne możliwości sklepów online
Webinar w języku angielskim.
Zobacz więcej[WEBINAR] Zwiększ Sprzedaż w Black Week: Mistrzowskie Strategie Kampanii Omnichannelowych
Dołącz do wydarzenia aby: -Poznać kluczowe strategie, które pozwolą Ci efektywnie zwiększyć sprzedaż w trakcie Black Friday & Black Week. -Dowiedzieć się, jak skutecznie zarządzać kampaniami omnichannel i maksymalizować personalizację komunikacji. -Odkryć, jak wykorzystać potencjał wydłużonego okresu wyprzedaży, dostosowując swoje działania marketingowe do zmieniających się oczekiwań konsumentów.
Zobacz więcej[Webinar] Why you shouldn’t flex* on personalised omnichannel?
Dołącz do nas, aby: 1. Naprawdę zrozumieć klientów z pokolenia Z 2. Dowiedzieć się więcej o ich motywacjach i zmianach kulturowych 3. Odkryć nowe kody komunikacyjne Webinar w języku angielskim.
Zobacz więcej[Webinar] Sprzedaż w sieci - sieć w sprzedaży
Zarezerwuj swoje miejsce i:
- Odkryj dźwignie efektywnej sprzedaży: kluczowe wskazówki i narzędzia.
- Dowiedz się jak AI może pomóc w lepszym zrozumieniu potrzeb klientów.
- Poznaj najlepsze techniki sprzedażowe osadzające nowoczesne technologie w ponadczasowych wzorach.
- Rozwiń strategie sprzedażowe dostosowane do wymagań rynku przyszłości.
Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie Zobacz więcej
Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie