SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.
Zobacz więcej[Case Study] Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%
Zobacz więcej30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.
Zobacz więcejKażdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, to w zasadzie tylko zwykła strona internetowa. Podobnie jak w przypadku wszystkich wskaźników marketingowych, współczynnik konwersji jest czymś, nad czym można – i należy – pracować.
Ale jakie są najlepsze sposoby na optymalizację współczynników konwersji?
Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejGoogle Ads: Nowe wymagania dotyczące zgody na personalizację reklam
Upewnij się, że przestrzegasz wszystkich obowiązujących regulacji! Dodajemy komunikat na górze ekranu Google Ads, aby poinformować Klientów o nowych zasadach przetwarzania danych użytkowników. Począwszy od marca tego roku, grupy Google Ads mogą zawierać jedynie takie Kontakty, które wyraziły zgodę na otrzymywanie spersonalizowanych reklam. Komunikat zawiera również instrukcje dotyczące aktualizacji istniejących grup oraz tworzenia nowych.
Zobacz więcejWsparcie Klienta: Linki do umawiania konsultacji
Ciesz się bardziej kompleksową i intuicyjną obsługą klienta! Niedawno wprowadziliśmy możliwość umówienia konsultacji ze specjalistą z działu Support lub Success za pośrednictwem specjalnego panelu na platformie SALESmanago. Teraz możesz również umówić spotkanie bezpośrednio ze swoim indywidualnym Customer Success Managerem (opcja dostępna dla Klientów, którzy mają przypisanego CSM).
Zobacz więcejSegmentacja: Ulepszone filtry Kontaktów
Ciesz się bardziej precyzyjnym i intuicyjnym targetowaniem Kontaktów! Ulepszamy następujące filtry Kontaktów: filtrowanie po szczególe ze słownika, filtrowanie po statusie Workflow, filtrowanie po liczbie wiadomości e-mail oraz filtrowanie po najskuteczniejszym kanale. Odświeżamy wygląd, dodajemy nowe operatory, a ponadto możesz także wybrać, czy dane mają być połączone logiką ORAZ czy też LUB.
Wprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Rekomendacje API: Scenariusz Ostatnio oglądane dla anonimowych odwiedzających
Wyświetlaj rekomendacje oparte na wizytach zarówno monitorowanym Kontaktom, jak i anonimowym odwiedzającym! Wcześniej scenariusze rekomendacji API mogły być używane tylko dla monitorowanych Kontaktów. Teraz możesz używać scenariusza Ostatnio oglądane również dla anonimowych odwiedzających!
Zobacz więcejUnified Workflow Console
Usprawnij procesy marketingowe, zwiększ sprzedaż i napędzaj wzrost przychodów. Bez wysiłku angażuj klientów za pomocą spersonalizowanych wiadomości, targetowanych ofert i zautomatyzowanych powiadomień. Zwiększ liczbę konwersji dzięki odzyskiwaniu porzuconych koszyków i możliwościom sprzedaży krzyżowej. Efektywnie zarządzaj programami lojalnościowymi, aby zmaksymalizować zaangażowanie klientów. Poznaj moc automatyzacji zintegrowanej z CDP, aby uwolnić potencjał swojego eCommerce.
Zobacz więcejAI Studio Images
Przedstawiamy AI Studio Images! Generuj nieskończone warianty obrazów dzięki integracji z DALL·E 2. Usprawnij generowanie obrazów, pożegnaj ręczną edycję i uzyskuj oszałamiające wizualizacje bez wysiłku. Generuj palety kolorów i twórz profesjonalne i spójne projekty. Oszczędzaj czas i skup się na właściwej pracy, podczas gdy AI Studio Images zadba o atrakcyjną oprawę wizualną.
Zobacz więcejFrontend SDK
W SALESmanago ułatwiamy przesyłanie danych! Nie ma znaczenia, czy importujesz Kontakty, korzystasz z Kart Kontaktów, korzystasz z naszych gotowych integracji, czy uzyskujesz dostęp do naszego Backend API – mamy wszystko, czego potrzebujesz. Uwolnij moc SALESmanago i z łatwością przesyłaj dane!
Zobacz więcejEmail Design Studio
Przekrocz granicę customer relationship i wkrocz w prawdziwą Customer Intimacy dzięki nowemu Email Design Studio dla eCommerce. Uzyskaj więcej konwersji i zbieraj dane Zero-Party przy użyciu wyjątkowego, mobilnego deginera poczty email.
Zobacz więcejContact Import Wizard
Zamień surowe dane we w pełni funkcjonalną bazę danych kontaktów bez konieczności walki z błędami, korzystając z błędoodpornych wskazówek. Skoncentruj się na prawidłowym onboardingu i uzyskaj niezależność od IT.
Zobacz więcejAI Studio
Korzystaj z pierwszej Platformy Customer Engagement oferującej innowacyjne Email Design Studio, zintegrowane z technologią ChatGPT. Dzięki generatywnej AI możesz tworzyć bardziej angażujące treści i kampanie, aby zwiększyć poziom Customer Intimacy.
Zobacz więcejeCommerce Dashboard
Maksymalizuj efekty działań marketingowych i zostań zaufanym partnerem dla swojego CEO z nowym dashboardem. Z łatwością wizualizuj swoje dane, aby szybko identyfikować wzorce, zależności i trendy. Z jednego panelu sprawdzaj w czasie rzeczywistym dane z platformy eCommerce i marketingowe i wykorzystaj Growth Intelligence, by rozwijać biznes.
Integracja SALESmanago Mobile z Flutter
Posiadasz aplikację mobilną zbudowaną przy pomocy frameworku Flutter? Teraz możesz ją zintegrować z platformą SALESmanago! Wzbogać swoją analitykę danymi z aplikacji mobilnej i oszczędzaj czas, obsługując powiadomienia za pośrednictwem SALESmanago.
Zobacz więcejAPI Produktowe
Nasza nowa funkcja to zaawansowana alternatywa dla feedów XML. Przesyłaj dane o produktach za pośrednictwem systemu, który działa w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Przeprowadzaj jeszcze dokładniejsze analizy zakupów i jeszcze lepszą segmentację w oparciu o zachowania zakupowe. Wczytuj zaktualizowane dane produktowe łatwo i szybko oraz polecaj jedynie te produkty, które są dostępne w danym momencie.
Zobacz więcejIntegracja z BaseLinker
BaseLinker to nowoczesne narzędzie, które ułatwia zarządzanie sprzedażą na popularnych serwisach aukcyjnych takich jak Allegro, eBay, Amazon, Google Shopping i Etsy. Dzięki naszej najnowszej integracji wzbogacisz informacje o Kontaktach o dane transakcyjne oraz stworzysz zaawansowane segmenty na podstawie źródeł transakcji. Wykorzystuj dane z platform sprzedażowych do tworzenia zaawansowanych, wielokanałowych kampanii oraz wyświetlania lepszych rekomendacji.
Zobacz więcejSALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.
Zobacz więcej[Case Study] Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%
Zobacz więcej30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.
Zobacz więcejKażdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, to w zasadzie tylko zwykła strona internetowa. Podobnie jak w przypadku wszystkich wskaźników marketingowych, współczynnik konwersji jest czymś, nad czym można – i należy – pracować.
Ale jakie są najlepsze sposoby na optymalizację współczynników konwersji?
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli myślicie o bliskich spotkaniach ze sztuczną inteligencją, pamiętajcie: bezpieczeństwo przede wszystkim!
Zobacz więcejNie takie straszne węzły i kajdany.
Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.
Zobacz więcejTop 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie mogą przynieść firmom nawet 760% wzrost przychodów, więc jeśli chcesz nadążyć, musisz nauczyć się segmentować z głową.
Zobacz więcej5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji.
Zobacz więcej[Case Study] Sailo
Firma Sailo osiągnęła 19x ROI z wdrożenia SALESmanago
Zobacz więcej[Ebook] Potęga Customer Data Platform w marketingu eCommerce
Uwolnij potęgę platformy Customer Data dla swojego biznesu eCommerce. Korzystaj z wartościowych wglądów europejskich marketerów, które zgromadziliśmy w tym ekskluzywnym raporcie.
- Dowiedz się, dlaczego 60% marketerów korzystających z CDP uważa, że marketerzy nie korzystający z tego systemu na tym tracą
- Sprawdź, dlaczego jedna trzecia marketerów uważa, że ich dane marketingowe nie tworzą spójnej całości, i jak CDP mogą pomóc tę całość stworzyć
- Przeczytaj, dlaczego 50% marketerów musi korzystać z nadmiernie rozbudowanego zaplecza Martech, składającego się z ponad 10 platform i jak CDP mogą pomóc w redukcji i usprawnieniu tego zaplecza
- Dowiedz się, jak CDP mogą zmniejszyć zależność od rozbudowanego zaplecza Martech i kosztów marketingowych
Google Ads: Nowe wymagania dotyczące zgody na personalizację reklam
Upewnij się, że przestrzegasz wszystkich obowiązujących regulacji! Dodajemy komunikat na górze ekranu Google Ads, aby poinformować Klientów o nowych zasadach przetwarzania danych użytkowników. Począwszy od marca tego roku, grupy Google Ads mogą zawierać jedynie takie Kontakty, które wyraziły zgodę na otrzymywanie spersonalizowanych reklam. Komunikat zawiera również instrukcje dotyczące aktualizacji istniejących grup oraz tworzenia nowych.
Zobacz więcejWsparcie Klienta: Linki do umawiania konsultacji
Ciesz się bardziej kompleksową i intuicyjną obsługą klienta! Niedawno wprowadziliśmy możliwość umówienia konsultacji ze specjalistą z działu Support lub Success za pośrednictwem specjalnego panelu na platformie SALESmanago. Teraz możesz również umówić spotkanie bezpośrednio ze swoim indywidualnym Customer Success Managerem (opcja dostępna dla Klientów, którzy mają przypisanego CSM).
Zobacz więcejSegmentacja: Ulepszone filtry Kontaktów
Ciesz się bardziej precyzyjnym i intuicyjnym targetowaniem Kontaktów! Ulepszamy następujące filtry Kontaktów: filtrowanie po szczególe ze słownika, filtrowanie po statusie Workflow, filtrowanie po liczbie wiadomości e-mail oraz filtrowanie po najskuteczniejszym kanale. Odświeżamy wygląd, dodajemy nowe operatory, a ponadto możesz także wybrać, czy dane mają być połączone logiką ORAZ czy też LUB.
Rekomendacje API: Scenariusz Ostatnio oglądane dla anonimowych odwiedzających
Wyświetlaj rekomendacje oparte na wizytach zarówno monitorowanym Kontaktom, jak i anonimowym odwiedzającym! Wcześniej scenariusze rekomendacji API mogły być używane tylko dla monitorowanych Kontaktów. Teraz możesz używać scenariusza Ostatnio oglądane również dla anonimowych odwiedzających!
Zobacz więcejZarządzanie wydarzeniami: Usunięcie modułu z systemu
Skoncentruj się na nowoczesnych, w pełni obsługiwanych modułach i funkcjonalnościach! Usuwamy z systemu przestarzały moduł: Zarządzanie wydarzeniami, aby zrobić miejsce na nowoczesne funkcjonalności. Zauważ, że mmiana ta nie ma nic wspólnego ze Zdarzeniami Zewnętrznymi, takimi jak PURCHASE czy CART.
Zobacz więcejEmail Design Studio: Podgląd w trybie ciemnym dla Gmaila
Miej pewność, że twoje e-maile dobrze wyglądają w skrzynkach Gmail – zarówno w trybie jasnym, jak i ciemnym! Dodajemy nową opcję podglądu wiadomości w Email Design Studio: tryb ciemny dla Gmaila. Teraz możesz sprawdzić, jak twoje e-maile wyglądają nie tylko na różnych urządzeniach (komputer, tablet i smartfon), ale także w zależności od trybu tła (jasny/ciemny).
Zobacz więcejWhatsApp: Integracja z nową platformą Bird
Korzystaj z aktualnej integracji z Bird i WhatsApp! Wprowadzamy integrację z nową platformą Bird, która pośredniczy w integracji SALESmanago z komunikatorem WhatsApp. Integracja z poprzednią wersją platformy Bird pozostaje dostępna.
Zobacz więcejNowy moduł: Kolekcje Produktów
Segmentuj Kontakty na podstawie ich preferencji, a następnie kieruj do nich idealnie dopasowane rekomendacje! Wprowadzamy nową fukcjonalność: Kolekcje Produktów, która umożliwia przechowywanie informacji o produktach powiązanych z pojedynczymi Kontaktami. Kolekcje Produktów możesz wykorzystywać do segmentacji Kontaktów, w procesach Workflow, w Ramkach Rekomendacji oraz w Email Design Studio. Zawartość poszczególnych Kolekcji możesz również sprawdzać bezpośrednio na indywidualnych Kartach Kontaktu. Wykorzystuj tę nową funkcjonalność do tworzenia wysoce spersonalizowanych kampanii, budowania trwałych relacji z klientami oraz zwiększania swoich współczynników konwersji!
Zobacz więcejMetoda API do sprawdzania ważności kuponów
Korzystaj z nowej, prostej metody weryfikacji ważności kuponów! Wprowadzamy metodę API, za pomocą której możesz sprawdzić ważność kodów wygenerowanych w SALESmanago przed ich zastosowaniem podczas procesu zakupowego, na etapie checkoutu.
Zobacz więcejUlepszona Segmentacja: Ulepszone filtrowanie po Zdarzeniach Zewnętrznych oraz nowy selektor: Oznaczono jako spam
Ciesz się bardziej precyzyjnym i intuicyjnym targetowaniem Kontaktów! Ulepszamy filtr: filtrowanie po Zdarzeniach Zewnętrznych poprzez ogólne odświeżenie wyglądu oraz dodanie nowych, intuicyjnych operatorów i dynamicznych przedziałów czasu. Dodatkowo teraz możesz wybrać, czy poszczególne rodzaje danych mają być połączone logiką ORAZ czy też LUB. Ponadto wprowadzamy nowy selektor Kontaktów: Oznaczono jako spam, umożliwiający wybranie lub wykluczenie Kontaktów, które oznaczyły twoje wiadomości e-mail jako spam. Możesz skorzystać z tego selektora, aby wykluczyć takie Kontakty z wysyłek masowych bądź wysłać im ankietę NPS.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie Zobacz więcej
Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
[WEBINAR] MarTech w pokonywaniu sezonowych wyzwań: Historia sukcesu PORTA
Webinar w języku angielskim.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Wprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie