SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

REJESTRACJA

Deep Behavioural Profiling

Monitoruj i zapisuj informacji o wszystkich interakcjach klienta z konkretnym produktem. Mierz zainteresowanie i personalizuj komunikację z klientami w oparciu o tym czego naprawdę szukają.

Deep Behavioural Profiling

Dane pozyskane dzięki modułowi śledzenia interakcji użytkownika ze stroną, służą do:

stworzenia unikalnej analityki, wykorzystującej w pełni specyfikę sklepu i charakterystykę produktu,

identyfikacji atrybutów produktów najbardziej interesujących klienta, w celu idealnego spersonalizowania ofert i komunikacji,

głębszego poznania potrzeb użytkowników oraz odpowiedzi na nie.

Jak to działa?

Deep Behavioural Profiling

Deep Behavioural Profiling pozwala śledzić nie tylko listę obejrzanych przez użytkownika produktów, ale też informacje na temat wszystkich sprawdzanych przez niego parametrów i wyświetlanych szczegółów o danym produkcie. Na tej podstawie wyłaniane są cechy wspólne, unikalne dla każdego klienta, pozwalające na dokładne dopasowanie oferty do jego preferencji.

Dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest śledzenie różnych aktywności klienta na stronie, takich jak:

  • wyświetlenie konkretnego elementu na stronie www,
  • najechanie kursorem na dowolny element,
  • kliknięcie na interaktywny element, np.: powiększalne grafiki, przyciski, suwaki,
  • zmiana wariantu, koloru lub rozmiaru produktu,
  • dodanie produktu do listy (np. lista Ulubione)
  • rozpoczęcie i zakończenie checkout’u koszyka,
  • reklamacja, zwrot produktu,
  • interakcje z dowolnymi konfiguratorami i kalkulatorami (np. kredytowymi),
  • stopień przescrollowania strony www,
  • integracje z playerami YouTube i Vimeo osadzonymi na stronie WWW w celu identyfikacji minuty/sekundy zatrzymania, ponownego uruchomienia i zakończenia oglądania filmu.

Use Cases

Rekomendacje na podstawie cech oglądanych produktów

Personalizacja strony www

Wyświetlanie produktów (np. kosmetyków) dopasowanych do typu skóry użytkownika, na bazie wcześniej wybieranych kategorii produktów (np. do cery wrażliwej, do cery suchej).

Rekomendacje produktowe i remarketing

Wykorzystanie informacji o kolorach, rozmiarach, marce produktów (ubrań, obuwia) najczęściej oglądanych przez użytkownika do remarketingu i tworzenia rekomendacji w kanałach komunikacji.

Kieruj klienta do sklepów stacjonarnych

Łączenie danych online & offline

Skomunikowanie użytkownika z konkretnym sklepem stacjonarnym, który wskazał podczas sprawdzania dostępności produktów offline.

Śledź wyszukiwane frazy i wybrane filtry produktowe

Personalizacja ofert

Przygotowanie indywidualnej oferty w oparciu parametry wprowadzone w kalkulatorze lub wyszukiwarce na stronie.
Oferowanie produktów, spełniających kryteria ustawione podczas filtrowania produktów w sklepie (np. cena do 1000zł, kruszec: złoto, kamień: diament, ocena: 5/5)

Buduj scoring produktu i zachęcaj do zakupu ulubionych produktów

Dopasowane kupony rabatowe

Dostarczanie kuponów rabatowych na produkty zapisane na liście ulubionych, dodane do schowka.
Identyfikacja produktów z którymi użytkownik dokonał najwięcej interakcji (scoring produktowy).
Maksymalizuj przychody w eCommerce…
z głową