Wykorzystujemy cookies na rzecz lepszego Customer Experience. Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

Roadmapa - wychodzimy poza buzzwordy
W każdym kwartale SALESmanago rozwijane jest o co najmniej 2-3 nowe, zaawansowane funkcjonalności oraz setki mniejszych innowacji dodawanych do już istniejących rozwiązań, które pomagają naszym klientom wyprzedzić konkurencję. Dzięki naszemu najnowocześniejszemu frameworkowi technologicznemu czas potrzebny na wdrożenie przez nas najnowszych rozwiązań jest nieosiągalny dla innych dostawców.
Changelog
08.2021

Wysyłka maili za pomocą reguł automatyzacji i workflow 
Improvement

Teraz masz możliwość ustawienia czasu, w którym ma zostać wysłany email z reguły automatyzacji lub workflow.
08.2021

Zaproszenia przez WhatsApp za pomocą reguł automatyzacji i workflow 
Improvement

Od teraz możesz wysłać zaproszenie WhatsApp do kontaktów, używając reguł automatyzacji lub workflow, wybierając akcję: Wyślij zaproszenie WhatsApp.
08.2021

Kreator maili 
Improvement

Teraz możliwe jest ustawienie maksymalnej wysokości obrazu w widżetach produktu. W kreatorze znajduje się teraz więcej czcionek tekstowych.
08.2021

Custom Modal Designer 
Improvement

Dodaliśmy możliwość ustawienia okienka pop-up tak, aby wyświetlał się tylko kontaktom ze statusem opt-out. Dzięki temu możesz zachęcić te kontakty do wyrażenia zgody na otrzymywanie treści marketingowych.
08.2021

Ramki z rekomendacjami 
Improvement

Wykorzystaj szczegóły z karty kontaktu, w celu wyświetlenia większej ilości informacji o produktach.
08.2021

Powiadomienia Web Push 
Improvement

Dodaliśmy możliwość eksportu danych na temat wysłanych powiadomień.
08.2021

Cotygodniowy newsletter biznesowy 
New feature

W sekcji Raporty pojawiła się nowa opcja: polecanie newsów. Możesz zapisać się na cotygodniowe newsletter z insightami biznesowymi.
08.2021

Sekcja "Co nowego" dostępna bezpośrednio w SALESmanago 
Improvement

Sprawdź bezpośrednio w Systemie co zostało zmienione i znajdź ciekawe informacje o nowych wydarzeniach, webinariach, wpisach na blogu itp.
08.2021

Krótkie linki w wiadmościach WhatsApp 
Improvement

Teraz masz możliwość skrócenia linku w wiadomości tekstowej wysłanej przez WhatsApp.
08.2021

Podgląd zaplanowanych maili w Command Center 
Improvement

Dodaliśmy możliwość zobaczenia podglądu zaplanowanego maila bezpośrednio w kalendarzu.
08.2021

Dodatkowa opcja w Segmentach Dynamicznych 
Improvement

Zdefiniuj dodatkowe informacje o transakcjach w Segmencie Dynamicznym.
08.2021

"Zapytaj Google" na karcie kontaktu 
Improvement

Uzyskaj dodatkowe dane o swoim kontakcie dzięki funkcji "Zapytaj Google", która wyszukuje informacje o danej osobie w wyszukiwarce Google.
08.2021

Panel Analityczny Lead Generation 
New feature

Analizuj wzrost bazy swoich kontaktów i wyniki wszystkich formularzy. Uzyskaj pełny dostęp do informacji o najlepszym źródle pozyskiwania kontaktów. Porównuj, dzięki którym formularzom zdobędziesz najcenniejsze kontakty.
Panel Analityczny Lead Generation
08.2021

Personal Shopping Inbox 
New feature

Zdefiniuj na nowo doświadczenie zakupowe w sklepie online dzięki pierwszemu i jedynemu Personal Shopping Inbox, który zawiera Wiadomości Jeden do Jednego, Listy Życzeń, Oferty Specjalne i Rekomendacje. Personal Shopping Inbox to widget, który zapewnia indywidualną przestrzeń dla wszystkich odwiedzających i przenosi ich doświadczenia zakupowe na zupełnie nowy poziom. Pomaga zwiększyć popularność swojego sklepu internetowego, pozwalając klientom tworzyć listy życzeń i wyszukiwać produkty, które wcześniej oglądali. Ten widget poprawi retencję zidentyfikowanych oraz anonimowych klientów, wysyłając specjalne, indywidualnie przygotowane oferty, rabaty i rekomendacje produktów, a także zapewni podgląd danych o punktach Programu Lojalnościowego i dostępnych nagrodach.
07.2021

Web Push Notifications 2.0 
New feature

Rozbudowana, wielojęzyczna komunikacja 1-do 1 w pełni napędzana danymi CDP przez powiadomienia Web Push 2.0 pozwala angażować i docierać do zarówno anonimowych, jak i zidentyfikowanych klientów, oferując im treści wsparte rekomendacjami AI w jednym z najlepszych kanałów opartych na zgodzie, poprzez spersonalizowane powiadomienia. Wykorzystują one wieloaspektowe dane CDP do hiper-targetowania kampanii marketingowych i wzbogacania strategii omnichannel. Powiadomienia Web Push 2.0 oferują bogactwo funkcji, takich jak personalizacja 1:1, szczegółowa analityka kampanii czy możliwość wyboru urządzenia, na które mają być wysyłane powiadomienia.
07.2021

Centrum Hiper Segmentacji 
New feature

Oparta na AI, Hiper Segmentacja no-code wykracza poza tradycyjną segmentację, oferując w czasie rzeczywistym możliwość targetowania najistotniejszych grup odbiorców, zapewniając dostęp jednym kliknięciem we wszystkich kanałach dotarcia. Funkcjonalność pozwala wykorzystać personalizację 1:1 aby dostosowywać kampanie marketingowe, treści i doświadczenie klienta w czasie rzeczywistym. Dzięki Hiper Segmentacji zidentyfikujesz segmenty i konta o wysokim potencjale i dużym prawdopodobieństwie zakupu, aby kierować reklamy i dostarczać właściwe komunikaty i oferty we właściwym czasie, by zdobywać i angażować klientów.
06.2021

Monitoruj witryny i aplikacje zbudowane w technologii SPA 
Improvement

System SALESmanago został wzbogacony o możliwość monitorowania stron i aplikacji stworzonych w technologii SPA. Jest to szczególnie istotne ze względu na rosnącą popularność tej technologii i duży nacisk na wygodę użytkowników mobile.
06.2021

Wspierajace Cross-selling scenariusze w ramkach rekomendacji 
Improvement

Ramki rekomendacji zostały wzbogacone o nowy scenariusz pozwalający na rekomendowanie produktów ze wskazanej kategorii. Scenariusz ten wspiera mechanizm cross-sellingu i pozwala zwiększać wartość koszyków zakupowych.
06.2021

Odświeżony ekran logowania 
Improvement

Odświeżony ekran logowania zyskał nową warstwę wizualną. Rozszerzona została także sekcja “Co nowego”, która została podzielona na pięć kategorii ułatwiających znalezienie ciekawych newsów, informacji o wydarzeniach, nowych funkcjonalnościach oraz usprawnieniach.
05.2021

Zaawansowane opcje wyświetlania Social Proof 
Improvement

Widżety Social Proof mają zaawansowane ustawienia wyświetlania. Między innymi można ustawić je, tak aby wyświetlały się na konkretnych podstronach. W tym celu należy użyć opcji “adres URL zawiera frazę” i podać konkretną grupę adresów URL. W przypadku stron, których adresy stron rozszerzone są o dodatkowe parametry można skorzystać z opcji ignorowania fraz znajdujących się po znaku zapytania. Zaznaczenie ignorowania fraz znajdujących się po “?” jest dużym ułatwieniem, dla osób, których storny w adresie URL zawierają dużo dodatkowych parametrów dotyczących wyświetlanego produktu.
05.2021

Marketing Insights 
New feature

Marketing Insights to rozwiązanie oparte na AI, które analizuje konto użytkownika SALESmanago w zakresie danych o klientach, transakcjach, zachowaniach oraz wokół zakresu użytkowania platformy i automatycznie generuje wskazówki do bezpośrednich działań. Narzędzie przekuwa dane z czasu rzeczywistego w gotowe rozwiązania i wspiera użytkowników w różnych obszarach, jak np.: procesy automatyzacji, e-mail marketing czy generowanie leadów. Daje dostęp do know-how najlepszych specjalistów i prowadzi krok po kroku przez nieodkryte rozwiązania platformy. Dzięki Marketing Insights przeniesiesz marketing na zupełnie nowy poziom i zwiększysz ROI.
05.2021

Rozszerzenie opcji wyświetlania pop-upów 
Improvement

W kreatorze pop-up Ekspress oraz Custom Modal Design została dodana możliwość wyświetlania pop-upów: “co określoną liczbę wizyt” oraz “w wybranym przedziale wizyt”. Funkcjonalność ta pozwala na precyzyjne dopasowanie wyświetlania pop-upów w zależności od aktywności użytkowników odwiedzających stronę www.
05.2021

Nowa analityka testów A/B emaili 
Improvement

System SALESmanago pozwala na wysłanie testów A/B e-maili wraz z opcją wysyłki finalnej wersji wiadomości. Wersja wiadomości do tej wysyłki może zostać wybrana na podstawie lepszych statystyk OR lub CTR w przeprowadzonych testach. Dla wygody klientów, do statystyk podsumowujących testy A/B dodana została informacja o tym, na podstawie jakich danych wysłano finalna wiadomość.
05.2021

Rozszerzenie informacji wysyłanych w alertach o szczegóły słownikowe 
Improvement

Alerty wysyłane z systemu są teraz wzbogacone o dodatkowe informacje zaciagne ze szczegółów słownikowych. Dzięki temu, konsultant otrzymuje pełniejsze dane na temat kontaktu z którym pracuje.
05.2021

Możliwość przypisania wielu nadawców do konta wysyłkowego w Mobile Marketingu 
Improvement

SALESmanago pozwala na wysyłanie wiadomości tekstowych do klientów. Dzięki nowej opcji można dodawać wielu nadawców do integracji z jedną z 56 różnych bramek SMS. Podczas procesu przygotowywania SMSów do wysłania, można wybrać nadawcę, tak aby był dopasowany do wybranej kampanii.
05.2021

Live Chat obsługuje szwecki język 
Improvement

Treści w Live Chacie dopasowują się do wersji językowej przeglądarki klientów odwiedzających stronę www. Po wprowadzonych zmianach, treści w Live Chacie mogą wyświetlać się również w języku szwedzkim.
05.2021

Zmiana w filtrach na liście kontaktów 
Improvement

System SALESmanago pozwala na filtrowanie listy kontaktów na wiele różnych sposobów. Od teraz ustawione filtry można usunąć za pomocą jednego kliknięcia - przycisku “wyczyść filtry”.
04.2021

Nowe języki wspierane przez Voice Commerce 
Improvement

Funkcjonalność Voice Commerce pozwala na głosowe wyszukiwanie produktów w sklepie online. Dzięki wprowadzonym zmianom mechanizm rozumie głosowe komendy klientów w ponad 70 różnych językach.
04.2021

Voice Commerce 
New feature

Voice Commerce to rozwiązanie, które pozwala przenieść Twój sklep internetowy na wyższy poziom zapewniając nowe, niesamowite doświadczenia zakupowe klientów na urządzeniach mobilnych poprzez wdrożenie technologii, która łączy w sobie usługi Google, dane CDP, NLP i rekomendacje AI. Zapewnij za pomocą jednego kliencie dostęp do Voice Commerce w dowolnym miejscu na stronie www. Pozwól klientom na szybkie oraz łatwe użycie funkcjonalności podczas procesu wyszukiwania i zakupu produktów. Wybierz, czy chcesz wyświetlać Voice Commerce jako przycisk, czy jako ikonę. Zachęcaj odwiedzających stronę www do prowadzenia interakcji ze sklepem za pomocą poleceń głosowych, wyświetlając dedykowane, spersonalizowane i angażujące powiadomienia zintegrowane z naszym rozwiązaniem.
03.2021

Nowe raporty tygodniowe i miesięczne dla klientów 
Improvement

Każdy klient ma możliwość subskrybowania tygodniowych i miesięcznych raportów podsumowujących jego pracę w systemie.
03.2021

Powiadomienia dla konsultanta w przypadku dezaktywacji Live Chatu 
Improvement

Live Chat posiada funkcjonalność automatycznej dezaktywacji wyświetlania na stronie klienta. Od momentu dezaktywacji konsultant ma 15 min na zakończenie prowadzonej rozmowy. Dla wygody konsultanta dodaliśmy komunikat informujący go o czasie, kiedy Live Chat zostanie dezaktywowany, przypominający o konieczności zakończenia prowadzonych rozmów.
03.2021

AI Visual Search 
New feature

Nowy mechanizm, który pozwala Twoim klientom (szczególnie tym korzystającym z urządzeń mobilnych) przesłać zdjęcie z produktami, które im się podobają, a wyszukiwarka wizualna AI automatycznie wyświetli produkty podobne lub pasujące do pożądanego artykułu i stylu. Dodatkowo automatycznie wyświetlaj produkty wyglądające podobnie lub pasujące do produktów przeglądanych przez klienta w Twoim sklepie internetowym.
03.2021

Przycisk w wiadomościach tekstowych wysyłanych za pomocą Viber 
Improvement

Teraz możesz dodać przycisk z linkiem do swoich wiadomości tekstowych, które planujesz wysłać przy użyciu komunikatora Viber.
03.2021

Dark mode w edytorze tekstu w E-mail Designer 
Improvement

Dodaliśmy możliwość ustawienia koloru tła edytora tekstu w Email Designerze, dzięki któremu możesz edytować tekst i od razu zobaczyć jak wygląda na ciemnym tle.
02.2021

Dashboard Procesów Automatyzacji 
New feature

Dashboard Procesów Automatyzacji pozwala mierzyć sprzedaż generowaną przez wszystkie kanały komunikacji, z których korzystasz w swoich kampaniach. Sprawdź, jaka część całkowitej sprzedaży pochodzi z automatyzacji. Analizuj, jak zaangażowanie uzyskane przez komunikację w różnych kanałach prowadzone przez zautomatyzowane kampanie przekłada się na sprzedaż oraz z łatwością uzyskaj dostęp do listy najlepszych procesów automatyzacji i workflow oraz dowiedz się, jakie wyniki generuje każdy z nich. Ulepszaj proces komunikacji wielokanałowej, aby zwiększyć konwersję na całej ścieżce zakupowej klienta.
Automation Processes Dashboard
02.2021

Wyszukiwanie produktów przy użyciu ID produktu 
Improvement

Usprawniliśmy wyszukiwarkę w galerii produktów, gdzie od teraz można znaleźć interesujący produkt na podstawie ID produktu.
01.2021

Nowe możliwości wyboru waluty w dashboardzie RFM 
Improvement

Spraw, aby Twoje dane w panelu RFM były bardziej czytelne. Wybierz walutę, która będzie wyświetlana obok danych sprzedaży.
01.2021

Program lojalnościowy 
New feature

W SALESmanago stworzysz nawet w 5 minut działający program lojalnościowy dla klientów swojego sklepu internetowego, korzystając z naszego unikalnego i przyjaznego dla użytkownika kreatora, który pomoże Ci skonfigurować różne poziomy członkostwa bez dodatkowego kodowania czy wsparcia IT. Angażuj i zwiększaj retencję oraz LTV swoich klientów dzięki wysoce konfigurowalnym programom lojalnościowym, płynnie zintegrowanym ze wszystkimi danymi CDP oraz umożliwiającym prowadzenie automatycznej, wielokanałowej komunikacji. Wykorzystaj dane z programu lojalnościowego w zaawansowanych, wielokanałowych procesach automatyzacji. A jeśli to nadal za mało, każdy utworzony program posiada własny panel analityczny!
11.2020

Search Engine Turbocharger 
New feature

Search Engine Turbocharger pozwoli ci na ulepszenie wyników wyszukiwania swojego sklepu internetowego, dostarczając odpowiedzi idealnie pasujące do wszystkich zapytań, dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii NLP i zestawu powiązanych ze sobą technik obliczeniowych, które poprzez wzajemną współpracę pozwalają na dopasowanie rezultatów do intencji użytkownika. Wzbogać zwracane rezultaty z wyszukiwań o rekomendacje produktów oparte o mechanizmy AI i oceniaj skuteczność każdego prezentowanego wyniku, w celu zoptymalizowania działania mechanizmu. Uprość sposób wyszukiwania produktów dzięki bezkonkurencyjnemu modułowi AI Voice Search, który jest bezproblemowy w obsłudze i łatwy do wdrożenia.
Search Engine Turbocharger
10.2020

Command Center 
New feature

Command Center to nowy standard UI do zarządzania zorientowanymi na KPI wielokanałowymi, wielofunkcyjnymi i wielozadaniowymi procesami marketingowymi. Daje on scentralizowany widok wszystkich procesów marketingowych i rozwiązań nastawionych na osiągnięcie konkretnych celów. Przejdź z działań ad hoc i jednorazowych, odseparowanych od siebie kampanii na tworzenie kompleksowych procesów zorientowanych na konkretne osiągnięcia, poprzez użycie wszystkich dostępnych narzędzi i kanałów komunikacji. Skorzystaj z zaawansowanego kalendarza, aby łatwo planować i nadzorować wszystkie działania marketingowe.
Dashboard CRM
10.2020

Dashboard CDP 
New feature

Dashboard CDP to panel analityczny umożliwiający dogłębną analizą bazy kontaktów, segmentacji i lejków konwersji. Wykorzystaj dane z Lejka eCommerce, aby wyświetlić bieżącą aktywność transakcyjną swoich kontaktów i ocenić ich potencjał sprzedażowy oraz monitoruj postęp przenoszenia leadów pomiędzy różnymi etapami w lejkach sprzedażowych. Dzięki Dashboardowi CDP porównasz, jak zmienia się twoja baza kontaktów w określonym czasie i przeanalizujesz, jak możesz ulepszyć strategię pozyskiwania nowych, potencjalnych klientów.
Dashboard CDP
10.2020

Integracja z Google Ads i Ad form 
New feature

Przeprowadź integrację z Google Ads, oraz Adform i wykorzystuj dane behawioralne, i transakcyjne twoich klientów, zapisane w ich profilach 360º, aby tworzyć i zarządzać grupami odbiorców reklam w obu tych platformach. Prowadź kampanie remarketiowe, lub win-back dla indywidualnych klientów, którzy odwiedzili twoją stronę i spełnili warunki określone w Workflow, oraz Regułach Automatyzacji. Możesz teraz uzupełnić swoją wielokanałową strategię komunikacji o dodatkowe kanały, w celu dostarczenia spersonalizowanych ofert na różnych etapach cyklu życia klienta.
Integracja z Google Ads i Ad form
10.2020

Custom Modal Designer 
New feature

Ten zaawansowany kreator umożliwia ci wyświetlanie wybranym grupom klientów pop-upów zawierających specjalne oferty, na podstawie ich zachowania na stronie internetowej i danych CDP. Kontroluj, gdzie, kiedy, komu i jaka oferta ma być wyświetlana. Pozyskaj więcej potencjalnych klientów, dzięki atrakcyjnym formularzom wyświetlanym w odpowiednim momencie. Skorzystaj z szerokich możliwości customizacji, takich jak tworzenie pop-upów z użyciem widżetów, aby tworzyć komunikaty idealnie pasujące do wyglądu strony internetowej, zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych.
Custom Modal Designer
09.2020

Treści warunkowe w emailach 
New feature

Treści warunkowe w emailach pozwalają na dostosowanie elementów twojej wiadomości mailowej w taki sposób, aby były perfekcyjnie dopasowane do zainteresowań zróżnicowanych grup odbiorców w ramach tej samej kampanii. Wystarczy, że określisz jaki segment twoich użytkowników powinien otrzymać odpowiednie treści aby z łatwością zwiększyć skuteczność twojego email marketingu.
Treści warunkowe w emailach
08.2020

Etap trzeci Live Chat 2.0 
New feature

Nowy kreator pozwalający na projektowanie okna czatu idealnie dopasowanego do twojej strony dzięki rozbudowanym możliwościom dostosowania. Spersonalizuj wiadomość powitalną na czacie i zautomatyzuj jej wyświetlanie w zależności od przeglądanej przez użytkownika podstrony. Sprawdź i przekonaj się sam, jak ciekawe może być tworzenie nowych okien chatu.
Etap trzeci Live Chat 2.0
08.2020

Dashboard e-mail marketing 
New feature

Dashboard E-mail Marketingu prezentuje szczegółowe statystyki wszystkich Twoich kampanii mailowych. Daje ci on między innymi możliwość oceny zaangażowania kontaktów w poprzednich kampaniach, czy określenia najlepszego czasu na wysłanie kolejnego mailingu. Mierz przychody i analizuj zamówienia wygenerowane dzięki emailom i newsletterom wysyłanym z SALESmanago Wykorzystaj analitykę stanu bazy, wraz z pełną listą powodów rezygnacji z subskrypcji, w celu lepszego zarządzania swoimi kampaniami oraz poprawy ich skuteczności.
Dashboard e-mail marketing
08.2020

Mobile Marketing 2.0 wraz z WhatsApp i Viber 
New feature

Mobile Marketing to nowoczesny moduł pozwalający na komunikację z klientami poprzez różne kanały komunikacji takie jak: SMS, WhatsApp i Viber! Analizuj efekty prowadzonych kampanii na podstawie informacji zawartych w zaawansowanej analityce wysłanych wiadomości tekstowych, którą odnajdziesz na naszym nowym Dashboardzie. Sprawdź, które kanały są najbardziej efektywne dla Twojego ecommerce.
Mobile Marketing 2.0
06.2020

Dynamiczne segmenty - rozszerzenie o tagi i szczegóły 
New feature

Dynamiczne segmenty to zaawansowany sposób segmentowania kontaktów pozwalający w błyskawiczny sposób tworzyć zróżnicowane grupy odbiorców. Obecnie rozszerzyliśmy działanie segmentów dynamicznych o możliwość wyboru kontaktów posiadających konkretne szczegóły i tagi.
Dynamic Segments
06.2020

Etap drugi Live Chat 2.0 
New feature

Kolejny etap prac nad Live Chatem 2.0 został zakończony. Tym razem wprowadziliśmy szereg usprawnień takich jak: biblioteka gotowych podpowiedzi oraz znaczniki do prowadzonych rozmów. Największa zmiana to nowe okno prowadzenia konwersacji, które np. pozwala na przekazywanie rozmów od innych konsultantów, blokowanie natarczywych klientów, czy uproszczony mechanizm rekomendowania produktów podczas prowadzonych rozmów. Sprawdź i przekonaj się sam, jak przyjemne może być prowadzenie konwersacji z klientami.
Live Chat 2.0
06.2020

Optymalizacja działania wszystkich mechanizmów opartych na kontaktach 
Improvement

W ostatnim czasie skupiliśmy się mocno na optymalizacji wszystkich procesów związanych z zarządzaniem kontaktami. Patrząc z radością na wciąż rosnące bazy kontaktów naszych Klientów, dołożyliśmy wszelkich starań, by nasi Klienci w szybki sposób mogli prowadzić działania związane z kontaktami.
05.2020

Nowy silnik rekomendacji Copernicus 
Improvement

Usprawniliśmy nasz silnik rekomendacji AI & Machine Learning Copernicus. Algorytmy odpowiedzialne za przeliczanie rekomendacji zostały uaktualnione i zmienione na podstawie zgromadzonych danych. Teraz korzystając z rekomendacji wspartych przez Copernicusa możesz rekomendować produkty jeszcze lepiej dopasowane do potrzeb swoich klientów!
Copernicus
05.2020

Deep Behavioural Profiling na karcie kontaktu
New feature

Deep Behavioural Profiling pozwala śledzić nie tylko listę obejrzanych przez użytkownika produktów, ale też informacje na temat wszystkich sprawdzanych przez niego parametrów i wyświetlanych szczegółów o danym produkcie. Na tej podstawie wyłaniane są cechy wspólne, unikalne dla każdego klienta, pozwalające na dokładne dopasowanie oferty do jego preferencji. Teraz dla każdego klienta możesz śledzić stopień w jakim interesował się produktami znajdującymi się na Twojej stronie. Moduł na karcie kontaktu przedstawia najpopularniejsze produkty oraz sposób w jaki klient je oglądał.
05.2020

Analityka Predykcji - dashboard 
New feature

Nowy zaawansowany panel analityczny przedstawiający dane predykcji churnu oraz prawdopodobieństwa wystąpienia zakupu dla całej bazy kontaktów. Mechanizm został wsparty o algorytmy AI, dzięki którym dokładnie możesz określić stan swojej bazy kontaktów oraz określić najlepszy kanał komunikacji ze swoimi klientami, który przynosi największe zyski. Dashboard wzbogacony jest o szczegółową analizę Customer Lifetime Value wszystkich klientów.
04.2020

Analityka Predykcji na karcie kontaktu 
New feature

Na każdej karcie kontaktu został wprowadzony zaawansowany panel analityczny pozwalający przewidzieć wartość klientów i zysk, jaki można wygenerować poprzez działania marketingowe. Mechanizm został wsparty o algorytmy AI pozwalające przewidzieć prawdopodobieństwo dokonania zakupów, każdego pojedynczego klienta, a także jego prawdopodobieństwo churnu. Analiza wzbogacona jest o informacje na temat najlepszych kanałów komunikacji każdego pojedynczego klienta.
Czytaj więcej
04.2020

Kreator widżet Social Proof 
New feature

Prosty w użyciu kreator Social Proof dla eCommerce pozwalający na prezentowanie komunikatów na Twojej stronie WWW, które zobrazują stopień zainteresowania innych odwiedzających każdym pojedynczym produktem.
Czytaj więcej
Social Proof
04.2020

Mechanizm do tworzenia własnych widżetów Social Proof na stronie www 
New feature

W przypadku, gdy na swojej stronie www chcesz umieścić widżet Social Proof o zaprojektowanym przez Ciebie wyglądzie, możesz wykorzystać nasz mechanizm, by pokazywać Twoje widżety na stronie. Czyli nie musisz używać naszego kreatora, by mieć widżet Social Proof na swojej stornie. Poznaj jakich metod musisz użyć.
Czytaj więcej
04.2020

Prosty kreator do tworzenia pop-upów z grafiką (bez formularza) 
New feature

W celu wyjścia naprzeciw stawianym wymaganiom, maksymalnie uprościliśmy tworzenie pięknych pop-upów zawierających grafikę bez formularza, poprzez stworzenie prostego kreatora pop-up z grafiką. Dodatkowo kreator zawiera dużo ciekawych opcji takich jak np. tworzenie różnych wersji popupa dla desktop i mobile, czy inny sposób wyświetlania w zależności od miejsca wyświetlania.
Czytaj więcej
04.2020

Automatic Sales Chat Bot w Live Chacie 
Improvement

Jednym z etapów rozwoju Live Chatu 2.0 było dodanie możliwości ustawienia Automatic Sales Chat Bot w Live Chacie na stornie www. Teraz możesz np. rekomendować produkty swoim klientom automatycznie poprzez wyświetlenie ich w oknie rozmowy. Samo uruchomienie tej funkcji jest bardzo proste i zajmuje maksymalnie 2 min!
04.2020

Pierwszy etap Live Chat 2.0 
New feature

Nasz Live Chat zmienia się dla Was, by usprawnić codzienną komunikację z Waszymi klientami. Pierwszy etap obejmuje wprowadzenie usprawnień w tworzeniu nowych konsultantów, nadawanie dodatkowych ról dla konsultantów, grupowanie konsultantów, samo tworzenie grup konsultantów, panel zarządzania konsultantami i ich grupami, panel przeprowadzonych rozmów oraz możliwość ich eksportu. Przed nami kolejne 2 najlepsze i najciekawsze etapy do wdrożenia ;)
04.2020

Website Automation Rule w Regułach Automatyzacji i w Workflow 
Improvement

Klienci, którzy posiadają moduł Website Automation Rule od teraz mogą wzbogacać jego działanie o wszystkie zdarzenia i warunki, które dostępne są w regułach automatyzacji i Workflow. Dzięki temu możesz, wyświetlać pop-up dla kontaktów z określonego segmentu.
Czytaj więcej
04.2020

Revenue dla poszczególnych analityk 
Improvement

Wzbogaciliśmy analityki każdej prowadzonej kampanii o informacje dotyczące wygenerowanej sprzedaży.
04.2020

Nowy wygląd analityki wysłanych wiadomości 
Improvement

Odświeżyliśmy wygląd analityki wysłanych emaili, aby jeszcze łatwiej można było interpretować dane z prowadzonych kampanii.
04.2020

Analityka Predykcji - dodanie selektorów do wyboru grupy kontaktów 
New feature

Od teraz możesz w prosty sposób prowadzić kampanie dla kontaktów, których na przykład prawdopodobieństwo dokonania zakupu jest największe lub niskim prawdopodobieństwie churnu.
04.2020

Analityka Predykcji - nowe warunki w regułach automatyzacji i Workflow 
New feature

Do reguł automatyzacji i Workflow dodaliśmy dwa nowe warunki: predykcja wystąpienia churnu oraz predykcja wystąpienia zakupu. Dzięki nim możesz personalizować prowadzone kampanie 1-do-1 dostosowane do stopnia prawdopodobieństwa wystąpienia zakupu lub churnu każdego pojedynczego kontaktu.
04.2020

Integracja z nową bramką SMS - skebby.com 
Improvement

Od teraz nasi klienci mogą również wysyłać wiadomości SMS przy użyciu bramki skebby.com
03.2020

Optymalizacja działania core-owych funkcjonalności SALESmanago 
Technology

W pierwszym kwartale mocno skupiliśmy się na wprowadzeniu optymalizacji oraz rozwiązań, które pozwalają naszym klientom swobodnie i bez żadnych ograniczeń oraz problemów korzystać z SALESmanago. Optymalizacje wprowadzone były w obrębie głównych modułów całej aplikacji.
03.2020

Rozwój filtrowania produktów w galerii produktów 
Improvement

W galerii produktów wprowadziliśmy usprawnienie związane z filtrowaniem i wyszukiwaniem produktów po cenie. Możesz teraz w prosty sposób wyszukać produkty bez ceny, z ceną lub w dowolnym przedziale cenowym.
Product Gallery
03.2020

Parametry monitorujące w skróconych linkach w SMSach 
Improvement

Przy dodawaniu linków w wysyłanych SMSach, możesz zastosować nasz autorski skracacz linków, który automatycznie przy skracaniu linków uwzględnia wszystkie parametry pozwalające na monitorowanie kontaktów.
02.2020

Dodanie przycisków do Web Pushy i Rich Web Pushy 
Improvement

Rozbudowaliśmy kreator tworzenia Web Pushy i Rich Web Pushy o możliwość dodawania przycisków do powiadomień. Przekonaj się sam, jakie możliwości daje wzbogacenie powiadomień o dodatkowe przyciski.
Czytaj więcej
Web Push
02.2020

Optymalizacja procesu wysyłki emaili 
Technology

Każdego dnia z systemu SALESmanago wysyłanych jest miliony emaili. W celu zapewnienia najwyższych standardów w procesie ich wysyłki, usprawniliśmy cały proces wykorzystując najnowocześniejsze technologie dostępne na rynku.
01.2020

Dynamiczne Segmenty 
Improvement

Rozwinęliśmy Segmenty Dynamiczne o możliwość podania dokładnego referralu w źródłach: wizyt i transakcji. Dzięki temu możesz w prosty sposób stworzyć segment dynamiczny zawierający kontakty, które dokonały zakupu poprzez wejście na twoją stronę bezpośrednio z Facebooka.
Czytaj więcej
Dynamic Segments
01.2020

Dodanie SMS i Web Push do dashboardów revenue attribution 
Improvement

Do dashboardów Revenue Attribution dodaliśmy dodatkowe źródła transakcji takie jak SMS oraz Web Push w szczegółowych podziałach na masowe, wysyłane z reguł oraz wysyłane z Workflow. Źródła te dodane są do zbiorczych analityk, a także jako pojedyncze kafelki, których możesz użyć do tworzenia swoich własnych spersonalizowanych dashboardów biznesowych.
Czytaj więcej
Revenue Attribution Analytics

Panel Analityczny Lead Generation

Analizuj wzrost bazy swoich kontaktów i wyniki wszystkich formularzy. Uzyskaj pełny dostęp do informacji o najlepszym źródle pozyskiwania kontaktów. Porównuj, dzięki którym formularzom zdobędziesz najcenniejsze kontakty.

Personal Shopping Inbox

Zdefiniuj na nowo doświadczenie zakupowe w sklepie online dzięki pierwszemu i jedynemu Personal Shopping Inbox, który zawiera Wiadomości Jeden do Jednego, Listy Życzeń, Oferty Specjalne i Rekomendacje. Personal Shopping Inbox to widget, który zapewnia indywidualną przestrzeń dla wszystkich odwiedzających i przenosi ich doświadczenia zakupowe na zupełnie nowy poziom. Pomaga zwiększyć popularność swojego sklepu internetowego, pozwalając klientom tworzyć listy życzeń i wyszukiwać produkty, które wcześniej oglądali. Ten widget poprawi retencję zidentyfikowanych oraz anonimowych klientów, wysyłając specjalne, indywidualnie przygotowane oferty, rabaty i rekomendacje produktów, a także zapewni podgląd danych o punktach Programu Lojalnościowego i dostępnych nagrodach.

Wielojęzyczne Powiadomienia Web Push

Rozbudowana, wielojęzyczna komunikacja 1-do 1 w pełni napędzana danymi CDP przez powiadomienia Web Push 2.0 pozwala angażować i docierać do zarówno anonimowych, jak i zidentyfikowanych klientów, oferując im treści wsparte rekomendacjami AI w jednym z najlepszych kanałów opartych na zgodzie, poprzez spersonalizowane powiadomienia. Wykorzystują one wieloaspektowe dane CDP do hiper-targetowania kampanii marketingowych i wzbogacania strategii omnichannel. Powiadomienia Web Push 2.0 oferują bogactwo funkcji, takich jak personalizacja 1:1, szczegółowa analityka kampanii czy możliwość wyboru urządzenia, na które mają być wysyłane powiadomienia.

Centrum Hiper segmentacji

Oparta na AI, Hiper Segmentacja no-code wykracza poza tradycyjną segmentację, oferując w czasie rzeczywistym możliwość targetowania najistotniejszych grup odbiorców, zapewniając dostęp jednym kliknięciem we wszystkich kanałach dotarcia. Funkcjonalność pozwala wykorzystać personalizację 1:1 aby dostosowywać kampanie marketingowe, treści i doświadczenie klienta w czasie rzeczywistym. Dzięki Hiper Segmentacji zidentyfikujesz segmenty i konta o wysokim potencjale i dużym prawdopodobieństwie zakupu, aby kierować reklamy i dostarczać właściwe komunikaty i oferty we właściwym czasie, by zdobywać i angażować klientów.

Marketing Insights
Ai

Marketing Insights to rozwiązanie oparte na AI, które analizuje konto użytkownika SALESmanago w zakresie danych o klientach, transakcjach, zachowaniach oraz wokół zakresu użytkowania platformy i automatycznie generuje wskazówki do bezpośrednich działań. Narzędzie przekuwa dane z czasu rzeczywistego w gotowe rozwiązania i wspiera użytkowników w różnych obszarach, jak np.: procesy automatyzacji, e-mail marketing czy generowanie leadów. Daje dostęp do know-how najlepszych specjalistów i prowadzi krok po kroku przez nieodkryte rozwiązania platformy. Dzięki Marketing Insights przeniesiesz marketing na zupełnie nowy poziom i zwiększysz ROI.

Voice Commerce
Ai

Voice Commerce to rozwiązanie, które pozwala przenieść Twój sklep internetowy na wyższy poziom zapewniając nowe, niesamowite doświadczenia zakupowe klientów na urządzeniach mobilnych poprzez wdrożenie technologii, która łączy w sobie usługi Google, dane CDP, NLP i rekomendacje AI. Zapewnij za pomocą jednego kliencie dostęp do Voice Commerce w dowolnym miejscu na stronie www. Pozwól klientom na szybkie oraz łatwe użycie funkcjonalności podczas procesu wyszukiwania i zakupu produktów. Wybierz, czy chcesz wyświetlać Voice Commerce jako przycisk, czy jako ikonę. Zachęcaj odwiedzających stronę www do prowadzenia interakcji ze sklepem za pomocą poleceń głosowych, wyświetlając dedykowane, spersonalizowane i angażujące powiadomienia zintegrowane z naszym rozwiązaniem.

AI Visual Search
Ai

Nowy mechanizm, który pozwala Twoim klientom (szczególnie tym korzystającym z urządzeń mobilnych) przesłać zdjęcie z produktami, które im się podobają, a wyszukiwarka wizualna AI automatycznie wyświetli produkty podobne lub pasujące do pożądanego artykułu i stylu. Dodatkowo automatycznie wyświetlaj produkty wyglądające podobnie lub pasujące do produktów przeglądanych przez klienta w Twoim sklepie internetowym.

Dashboard Procesów Automatyzacji

Dashboard Procesów Automatyzacji pozwala mierzyć sprzedaż generowaną przez wszystkie kanały komunikacji, z których korzystasz w swoich kampaniach. Sprawdź, jaka część całkowitej sprzedaży pochodzi z automatyzacji. Analizuj, jak zaangażowanie uzyskane przez komunikację w różnych kanałach prowadzone przez zautomatyzowane kampanie przekłada się na sprzedaż oraz z łatwością uzyskaj dostęp do listy najlepszych procesów automatyzacji i workflow oraz dowiedz się, jakie wyniki generuje każdy z nich. Ulepszaj proces komunikacji wielokanałowej, aby zwiększyć konwersję na całej ścieżce zakupowej klienta.

Program lojalnościowy

W SALESmanago stworzysz nawet w 5 minut działający program lojalnościowy dla klientów swojego sklepu internetowego, korzystając z naszego unikalnego i przyjaznego dla użytkownika kreatora, który pomoże Ci skonfigurować różne poziomy członkostwa bez dodatkowego kodowania czy wsparcia IT. Angażuj i zwiększaj retencję oraz LTV swoich klientów dzięki wysoce konfigurowalnym programom lojalnościowym, płynnie zintegrowanym ze wszystkimi danymi CDP oraz umożliwiającym prowadzenie automatycznej, wielokanałowej komunikacji. Wykorzystaj dane z programu lojalnościowego w zaawansowanych, wielokanałowych procesach automatyzacji. A jeśli to nadal za mało, każdy utworzony program posiada własny panel analityczny!

Biblioteka workflow

Korzystaj z gotowych szablonów workflow oraz zapisuj stworzone przez siebie reguły. Dzięki bibliotece workflow nie będziesz się dłużej zastanawiać jak przygotować zaawansowaną automatyzację.

Contact Relationship

Wykorzystaj potencjał jaki drzemie w powiązanych informacjach na temat twoich kontaktów. Customer Relationship pozwala w prosty sposób łączyć ze sobą kontakty w relacje, dzięki czemu stworzysz precyzyjnie ukierunkowane kampanie marketingowe. Wysyłaj oferty produktów oglądanych przez dzieci bezpośrednio ich rodzicom oraz nawiązuj trescią wiadomości do kontaktów powiązanych.

Centrum Preferencji

Poznaj lepiej preferencje swoich klientów i wykorzystaj je do prowadzenia bardziej efektywnych kampanii marketingowych oraz osiągania zamierzonych celów. Bądź na bieżąco z tym jakie produkty lubią lub nie lubią Twoi klienci oraz na tej podstawie polecaj im produkty idealnie dopasowane do ich potrzeb.

Dynamiczne Powiadomienia Web Push z możliwością testów A/B/X

Powiadomienia Web Push przejdą do poziomu testów A/ B/X. Z łatwością przetestuj, które powiadomienia zapewniają lepszą konwersję i wysyłają te powiadomienia, które generują większy przychód. Przeanalizuj, jak działają formularze zgody i przetestuj różne opcje pozyskania większej liczby odbiorców. Wysyłaj masowo dynamiczne powiadomienia Web Push do anonimowych i zidentyfikowanych użytkowników za pomocą nowego kreatora: dynamicznych powiadomień Web Push.

Nowy kreator Landing Page

Całkowicie nowy kreator drag & drop, który umożliwia tworzenie pięknych i w pełni spersonalizowanych Landing Pages. Pełny pakiet zaawansowanych opcji w prostym w użyciu kreatorze. Stwórz Landing Page w SALESmanago używając własnej domeny i nadal monitoruj zachowanie swoich kontaktów na tej stronie.

Multilanguage

Zbieraj informacje i segmentuj swoje kontakty na podstawie języka jakim się posługują. Wykorzystuj te dane wysyłając spersonalizowane językowo wiadomości.

Oparte o AI Centrum testów A/B/X i optymalizacja strony WWW
Ai

Centrum Testów A/B/X będzie nową funkcjonalnością, dzięki której będziesz mógł przetestować każdą akcję na swojej stronie. Zoptymalizuj prowadzone działania i wybierz, który element działa najlepiej. Zapewnij najlepszą obsługę klienta w swojej witrynie oraz zwiększ przychody w oparciu o dobre i przemyślane działania.

Nowy kreator emaili Drag & Drop

Nowy Drag & Drop E-mail Designer, który zostanie rozszerzony o możliwość tworzenia jednego szablonu wiadomości z możliwością dostosowania widoku mobilnego i desktop. Nowy kreator będzie zawierał kompletny zestaw zaawansowanych narzędzi do tworzenia pięknych wiadomości e-mail.

Oparta o AI analiza Buyer Persona
Ai

Wykorzystaj wszystkie zebrane dane o swoich kontaktach w swojej bazie i automatycznie oblicz „buyer persona”. Poznaj profil klienta i dostosuj działania marketingowe do potrzeb swoich klientów.

Tygodniowe i Miesięczne Raporty

Nowe tygodniowe i miesięczne raporty mają formę podsumowania działań na platformie SALESmanago. Dzięki ich przejrzystości szybko zweryfikujesz wyniki, które osiągasz dzięki prowadzonym akcjom w ramach danego modułu w systemie.

Customer Engagement Center

Nowy moduł w SALESmanago, w którym znajdziesz wszystkie niezbędne informacje o tym, w jaki sposób możesz ulepszyć swoją strategię marketingową oraz pomogą podjąć decyzję o tym jakie działania podjąć. Pełne zestawy porad i wskazówek, insightów oraz lista kontrolna z najważniejszymi kwestiami do zrobienia. Wszystko to zebrane w jednym miejscu.

Nowe Menu wraz z Zarządzaniem Wieloma Kontami

Nowe menu ułatwia nawigację w SALESmanago. Spersonalizuj menu na swoim koncie, aby uzyskać lepszy i łatwiejszy dostęp do najpopularniejszych funkcjonalności w aplikacji. Dopasuj jego wygląd do swoich preferencji. Nowe funkcjonalności do zarządzania wieloma kontami umożliwiają łatwe i szybkie korzystanie z więcej niż jednego konta.

Panel Analityczny Lead Generation

Analizuj wzrost bazy swoich kontaktów i wyniki wszystkich formularzy. Uzyskaj pełny dostęp do informacji o najlepszym źródle pozyskiwania kontaktów. Porównuj, dzięki którym formularzom zdobędziesz najcenniejsze kontakty.

Analiza AI Rekomendacji
Ai

Zaawansowana analiza działania mechanizmów rekomendacji w oparciu o przychody. Zmierz skuteczność każdego mechanizmu, przetestuj go i wybierz najlepszy scenariusz rekomendacji idealnie dopasowany do Twojego biznesu.

Nowy Wygląd Reguł Automatyzacji

Nowy wygląd reguł automatyzacji zawierający predefiniowane scenariusze kampanii marketingowych.

Porównanie Danych o Produktach z CDP
Ai

Analizuj, które produkty są najbardziej popularne i lubiane przez Twoich klientów. Dzięki nowej analizie możesz przewidzieć, które produkty będą wkrótce sprzedawane. Porównaj profile swoich klientów z produktami, które kupują i na tej podstawie rekomenduj najlepsze produkty i dopasuj ofertę w Twoim sklepie.

Nowy Wygląd Lejków Sprzedażowych

Nowy wygląd lejków sprzedażowych, który ułatwi nawigację i korzystanie z podstawowej segmentacji kontaktów.
Wizja SALESmanago

eCommerce Command Center

Zaawansowany monitoring i wgląd wszystkich procesów odbywających się w sklepie w czasie rzeczywistym, pozwalający na bieżąco śledzić aktywności klientów i działanie wszystkich procesów marketingowych i sprzedażowych w sklepie, a także optymalizować w czasie rzeczywistym prowadzone kampanie. Rozwinięcie komunikacji z klientem o działania automatycznego asystenta, który towarzyszy klientom w całym procesie zakupowym.
52%

Marketing Investment Management

Dokładna analiza prowadzonych wydatków marketingowych i inteligentne obliczanie ROI. Zaawansowane mechanizmy pozwalające optymalizować prowadzone kampanie, w celu skupienia się na działaniach generujących najlepsze zyski z relatywnie niskim nakładem kosztu pracy i czasu.
50%

eCommerce Intelligence

Inteligentne rekomendacje działań marketingowych dla marketerów wzbogacone o AI. Rozbudowany system podpowiedzi oraz sugestii rozwiązań, które warto wdrożyć, by osiągnąć jeszcze lepsze wyniki sprzedaży oraz zwiększyć wartość każdego pojedynczego klienta. Automatycznie generowane scenariusze procesów, uwzględniające mechanizm komunikacji wielokanałowej, w celu dotarcia do klientów w momencie, gdy są gotowi do dokonania zakupu.
45%
300 pracowników wspiera ponad 2500 średnich i dużych firm na całym świecie
Rozwijaj swój biznes z najlepszą
platformą Marketing Automation

2021 © All Rights Reserved. Regulamin